Gå til innhold

Grønn farge i stua, laubær fra jotun

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å male veggen i en grønnfarge. Har sett på laubær fra jotun. Er det noen som har erfaring med den fargen, evt formeninger? Listene er i fargen bomull.

Anonymous poster hash: 145a2...5b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker dere forresten om grønn farge i stua? Det er en dus og grå grønnfarge. Hvilke sindre farger passer inn til en sånn grønnfarge tror dere? Takknemlig for svar!!!

Skrevet

Hvis du går inn på bloggen til jotun kan du spørre om farger og hva som passer både hvilke grønnfarger som passer og hva som passer til bomull. Spurte om råd der og fink svar iløpet av en time 😊

Anonymous poster hash: a54cc...be6

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Åh, den fargen var nydelig!! :) Lister i bomull tror jeg blir veldig fint til. Hvitt generelt passer veldig fint, beige kan gå om man velger riktig farge, brunt, mørkere grønt, grått, striesekk-farge tror jeg også kan bli veldig fint om du har små detaljer med det. :)

Skrevet

Takk for svar. Har malt stua grønn nå... Hjelp!! Litt usikker på om jeg liker fargen eller ikke.. plutselig må jeg jo skifte ytterligere en lilla lampe og bilde med turkis farge i seg... Det ble jo totalt krasj...Blir vel finest ton-i-ton farger, altså grønt interiør og kanskje noe hvitt?? 😊

Skrevet

Takk for svar. Har malt stua grønn nå... Hjelp!! Litt usikker på om jeg liker fargen eller ikke.. plutselig må jeg jo skifte ytterligere en lilla lampe og bilde med turkis farge i seg... Det ble jo totalt krasj...Blir vel finest ton-i-ton farger, altså grønt interiør og kanskje noe hvitt?? 😊

Skrevet

Skrevet

For noen år siden var det grå vegg, nå er det blå eller grønn.

Blir som 90'tallet vinrøde eller grønne (evt todelt) trend.

Er du glad i å male, kjør på, for til neste vår er det nye farger... igjen.

Anonymous poster hash: c4ccd...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...