Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Er så veldig usikker på hva som skjer med meg. Sluttet på p pillene september 2015, og fikk ikke mensen før 10 januar 2016. Hadde mensen til den 14 januar. Neste mens kom 21 februar og varte til den 24 februar. Jeg er ikke kjent med syklusen min. Det jeg reagerte på var at det i de siste dagene fra den 24 februar frem til den 1 mars har det kommet en del brunt utflod når jeg tørker meg. Fått vondt i puppene, i hodet og en del smerter i magen. Jeg og kjæresten dro å kjøpte 2 graviditetstester. Jeg tok den ene på kvelden og den viste positiv. Tok den andre på morgenen og den viste også positiv. Da ventet vi en dag så kjøpte vi clearblue ukeindikator som jeg tok på kvelden. Den viste gravid 1-2 uker. Tre tester kan jo ikke være feil. Dagen etterpå fikk jeg veldig menssmerter og sa jeg kom til å få mens. Jeg gikk på do og det var en del blod. Dette skjedde i overgår. Har blødd kraftig siden da men har ikke hatt mere vondt. Kan det være SA? Eller kan det være festeblødning ? Er så usikker. Har bestilt time til lege så skal dit i morgen å måle HCG i blodet. Noen som har opplevd festeblødning eller SA som kan gjøre meg litt klokere på dette ? Takk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144264453-gravid-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har hatt 3 SA og de har alltid begynt med brun utflod rundt IKM for så å gå over i blødninger... Den siste og 4. gangen, mistet jeg ikke før i uke 12 og da hadde jeg brun utflod sånn dann og vann fra uke 8, var på UL i uke 12 da de ikke fant hjertelyd og da hadde fosteret dødd i uke 8...

Men man hører jo også om de som kan ha en helt vanlig menslignende blødning og alikevell være gravid og føde til termin. DU kan også ha vært gravid med tvillinger og mistet en... 

Så veldig lurt av deg og bestille time hos legen, så du kan få sjekket dette:) Alle ganger jeg har mistet har g-testen blitt svakere for hver dag...

Lykke til, krysser fingrene for deg:)

Anonymous poster hash: 16282...c7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...