Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Del Skrevet 3. mars 2016 Hvordan gjør dere det på dagtid med soving, jenta mi på 3mnd vil ikke sove lengre enn 10minutter på dagtid. Hun er veldig følsom for lyder og våkner kjapt om det er litt bråk. Har også prøvd å ha det helt stille rundt henne, da kan duppen strekke seg til 20min. Hun er ofte trøtt og grinete så vi har mange 10 minutters dupper på dagtid. Om natten er hun grei. Faste rutiner ved legging og hun sovner som regel rundt 1930, og våkner rundt 1og får mat, så er hun våken rundt 4 igjen og får mat, så sover hun til halv 7 da står vi opp for da er hun som ei lita sol i senga. Anonymous poster hash: 546af...41e Anonymous poster hash: 546af...41e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144264434-soving-p%C3%A5-dagtid-3mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #2 Del Skrevet 7. mars 2016 Har vært der. Men det gikk seg heldigvis til, etterhvert. Men vi drøya hele rutine styret frem til han var 5mnd. Og da virka det som han var litt mer klar for det. Nå sover han godt både på natten og dagen. Nå er han 7,5mnd. Anonymous poster hash: e3f82...66f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144264434-soving-p%C3%A5-dagtid-3mnd/#findComment-147773829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utålmidig.no Skrevet 7. mars 2016 #3 Del Skrevet 7. mars 2016 Hvordan gjør dere det på dagtid med soving, jenta mi på 3mnd vil ikke sove lengre enn 10minutter på dagtid. Hun er veldig følsom for lyder og våkner kjapt om det er litt bråk. Har også prøvd å ha det helt stille rundt henne, da kan duppen strekke seg til 20min. Hun er ofte trøtt og grinete så vi har mange 10 minutters dupper på dagtid. Om natten er hun grei. Faste rutiner ved legging og hun sovner som regel rundt 1930, og våkner rundt 1og får mat, så er hun våken rundt 4 igjen og får mat, så sover hun til halv 7 da står vi opp for da er hun som ei lita sol i senga. Anonymous poster hash: 546af...41e Anonymous poster hash: 546af...41e Heldigvis skjer alt i perioder. Det er vel ingen mirakelkur på hva man skal gjøre. Og vil tro at dette vil forandre seg over tid. Jeg oppdaget at min sønn våknet lett om det var stille rundt han når han sovnet. Når det var "bråk" (tv, musikk, folk som pratet, jeg sang, vanlig støy) våknet han ofte hvis det plutselig ble stille. Lyden må være ganske jevn og gjentakende. Det funket for oss. 3 mnd, så herlig. Hun vil nok forandre sovemønster etterhvert. Mange inntrykk å ta inn over seg på dagen. Godt hun sover så godt på natta i det minste. Om du ikke har gjort det allerede, hadde jeg selv god erfaring med å ta trilleturer. Må bare prøve seg litt frem. Du kjenner henne best. Helt sikker på at det går seg til hos deg også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144264434-soving-p%C3%A5-dagtid-3mnd/#findComment-147774836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå