Gå til innhold

Endelig kom jenta <3

Anbefalte innlegg

jeg og min mann fikk ei nydelig jente 29 Februar,veldig koselig etter 3 gutter for oss hver fra før :)

Jeg har en sønn på 20 fra tidligere forhold,min mann en sønn på 22 fra tidligere forhold, og vi har 2 gutter i sammen på 10,5 år og 3,5 år.

Vi har blitt enig om navn,men klarer ikke helt og bestemme oss,hva synes dere er finest og passer best til brødrene ?

Astrid

Dina

Sanna

Dorothea

Amanda

Olivia

Guttene heter Anders, Didrik,Alexander og Daniel :)

Anonymous poster hash: 7793f...947
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144264425-endelig-kom-jenta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg og min mann fikk ei nydelig jente 29 Februar,veldig koselig etter 3 gutter for oss hver fra før :)

Jeg har en sønn på 20 fra tidligere forhold,min mann en sønn på 22 fra tidligere forhold, og vi har 2 gutter i sammen på 10,5 år og 3,5 år.

Vi har blitt enig om navn,men klarer ikke helt og bestemme oss,hva synes dere er finest og passer best til brødrene ?

Astrid

Dina

Sanna

Dorothea

Amanda

Olivia

Og der var ikke du anonym lenger....

Anonymous poster hash: 3a145...b53

Annonse

Jeg likte best Dina og så Amanda (det het min fantastiske oldemor :))

Gratulerer så mye med lille jenta. Ser for meg en bortskjemt (på en fin måte) liten frøken med så mange storebrødre, heldige lille jenta :)

Anonymous poster hash: b4079...e66

Astrid

Dina

Sanna

Dorothea

Amanda

Olivia

Og der var ikke du anonym lenger....

Anonymous poster hash: 3a145...b53

ikke den farligste tråden å ikke være anonym i vel? Hadde hun hatt nick ville noen visst hvem som var bak nicket, men ikke nå som hun er anonym :)

Annonse

jeg og min mann fikk ei nydelig jente 29 Februar,veldig koselig etter 3 gutter for oss hver fra før :) Jeg har en sønn på 20 fra tidligere forhold,min mann en sønn på 22 fra tidligere forhold, og vi har 2 gutter i sammen på 10,5 år og 3,5 år. Vi har blitt enig om navn,men klarer ikke helt og bestemme oss,hva synes dere er finest og passer best til brødrene ? AstridDinaSannaDorotheaAmandaOlivia Guttene heter Anders, Didrik,Alexander og Daniel :)Anonymous poster hash: 7793f...947

Sanna :-)

Anonymous poster hash: 2906c...7d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...