Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 klemmes ut på innsiden av de ytre kjønnsleppene? Jeg har keratosis pilaris, særlig på armene. Flasser på nese og i nesevingene, samt at jeg har ganske mange hudormer rundt nesen og litt på kinnene. Endel hvite milier under øynene som stadig kommer tilbake. Alt dette har sikkert en sammenheng. Opphopning av talg også i underlivet. Så lurer jeg på om det kanskje er normalt i underlivet med disse miliene? De er overalt så ikje bare et par stykker liksom. Anonymous poster hash: 3791d...191
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Ikke jeg, men mannen har. Har ikke tenkt over at det er unormalt...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Ikke jeg, men mannen har. Har ikke tenkt over at det er unormalt... På innsiden av de ytre kjønnsleppene? Anonymous poster hash: 15f04...a5b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Det er ikke mollusker da (kalles vel kjønnsvorter i underlivet...)? Anonymous poster hash: efa56...8e7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Det er ikke mollusker da (kalles vel kjønnsvorter i underlivet...)? Anonymous poster hash: efa56...8e7 Nei det er ikke vorter altså. Det er de naturlige talgkjertlene. Anonymous poster hash: 3791d...191
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Kan fortsatt være mollusker. Og disse smitter ekstremt lett ved utklemming. Eneste effektive behandling er Aldara-kremen, på resept. Anonymous poster hash: efa56...8e7
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Ikke jeg, men mannen har. Har ikke tenkt over at det er unormalt... På innsiden av de ytre kjønnsleppene? Anonymous poster hash: 15f04...a5b Hehe, ja? Neida. På pungen
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Ja jeg er ganske lik deg HI(på alle stedene) Noen ganger blir det betennelse der nede også, må stikke med nål. La merke til det mange år etter første fødsel, da indre kjønnsleppe hovnet opp. Ulidelig vondt!! Måtte stikke hull med nål. Det tetter seg en talgkanal i ny og ne.. Men er normalt med disse talgkanalene, og ser ikke på meg selv som unormal Anonymous poster hash: e537f...4da
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Har det også på samme måte, Hi. Sjelden de blir betente, men det hender en gang i blant. Som regel mer enn et år mellom hver gang, noen ganger flere år. Men har mange slike små talgkjertler. En gang i året, kanskje, blir en av de såpass store at jeg klemmer den ut litt. Noen har mer talgproduksjon enn andre, så jeg ser på det som naturlig og helt normalt. Fordelen for oss med større talgproduksjon er at vi som regel får rynkere senere enn andre. Og nå kan vi sikkert også konkludere at også underlivet vårt holder seg lenger ungt Anonymous poster hash: 2e37f...eba
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 Har det også på samme måte, Hi. Sjelden de blir betente, men det hender en gang i blant. Som regel mer enn et år mellom hver gang, noen ganger flere år. Men har mange slike små talgkjertler. En gang i året, kanskje, blir en av de såpass store at jeg klemmer den ut litt. Noen har mer talgproduksjon enn andre, så jeg ser på det som naturlig og helt normalt. Fordelen for oss med større talgproduksjon er at vi som regel får rynkere senere enn andre. Og nå kan vi sikkert også konkludere at også underlivet vårt holder seg lenger ungt Anonymous poster hash: 2e37f...eba Ja må si meg enig! 😄 Ser litt yngre ut, kanskje ikke for andre men når jeg studerer de som er født samme år som meg. Selv om de har trent og vært veldig aktiv har de furer, jeg? - svært lite i forhold😄 Anonymous poster hash: e537f...4da
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 Har det også på samme måte, Hi. Sjelden de blir betente, men det hender en gang i blant. Som regel mer enn et år mellom hver gang, noen ganger flere år. Men har mange slike små talgkjertler. En gang i året, kanskje, blir en av de såpass store at jeg klemmer den ut litt. Noen har mer talgproduksjon enn andre, så jeg ser på det som naturlig og helt normalt. Fordelen for oss med større talgproduksjon er at vi som regel får rynkere senere enn andre. Og nå kan vi sikkert også konkludere at også underlivet vårt holder seg lenger ungt Anonymous poster hash: 2e37f...eba Ja må si meg enig! Ser litt yngre ut, kanskje ikke for andre men når jeg studerer de som er født samme år som meg. Selv om de har trent og vært veldig aktiv har de furer, jeg? - svært lite i forhold Anonymous poster hash: e537f...4da Vi må ta med oss alle de fordelene vi får Jeg er over 40 og har omtrent ingen rynker enda Anonymous poster hash: 2e37f...eba
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 Alle kvinner har talgkjertler i underlivet Noen har litt høyere talgproduksjon enn andre, jeg har det litt sånn som deg. Noen ganger blir de betent og må stikkes hull på, men det er sjelden. Anonymous poster hash: ff6bb...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå