Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikm mandag og fortsatt negative tester.. ingen tegn til tanta. dette er bare dårlig gjort haha, jeg hadde helt regelmessige sykluser frem til forrige mnd da tanta plutselig kom 5 dager senere, antar det er dette som skjer nå også, men guri så irriterende..

Hvordan går det? :)

Fortsetter under...

Da er det dagen før første ikm, neste er på lørdag. Syklusdag 26 imorgen. Har hatt alt fra 24 til 30 dager tidligere, så dette blir jo spennende å se!

Forøvrig ingen symptomer på noe som helst, bortsett fra litt ømme pupper, men sånn har det vært siden EL

Vet det er flere her som venter, hvordan går det med dere?

Hvordan går det? :) 

Jeg tok en test i dag og den var negativ :(

Jeg har IKM i dag. Har en syklus på som regel 26 dager (eller mindre), så jeg får bare håpe at jeg er en av de som produserer hcg litt treigt ;) Men hvis tanta uansett har tenkt å melde sin ankomst, så synes jeg egentlig den kan komme nå, så neste pp kan starte. 

Hvordan går det med alle sammen?

I går fikk jeg blødning og er tilbake i ny pp!:/ fikk positiv test mandag som ble sterkere de neste tre dagene. Så spiren var ikke ment for å klare seg hos meg :/

Lykke til dere andre! Så blir jeg med på pp med dere andre.. :-)

Har et lite håp om at blodprøve viser noe annet. Men må vel bare godta ny pp etter tidlig abort

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...