Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse Utålmodig! :-D Kor lenge hadde dokke prøvd? Spennande med spire i magen :-)

Testa i dag tidleg,heilt blendakvit...er vel 12 dpo i dag. Så da ventar eg berre på at tr skal dukke opp om ein dag eller to!

Takk! Barn nr to og slutta på pilla januar. Den pp bomma vi totalt grunnet mann med reisejobb. I teorien var dette på pp3 i praksis pp2. :) vært heldig sånn ! :-)

Jeg fikk først svak strek 11 dpo.ikm 12 dpo.

Har syklus på 29 dager og lutefase på 12 dager.

Hvordan er din?så lenge tr ikke har kommet er det håp!

Fortsetter under...

Heldige deg Utålmodig! :-)

Usikker på syklus denne mnd.Før prøving var den på 28 dagar,av og til 29. Så litt kortare siste månedene...Har hatt lutealfase på 11 dagar..Er på 13 i dag :S Og IKM i dag...eller etter gammal sykluslengde på torsdag!Altså litt forvirring ;-)

Åååå, disse dagene er så ekstremt lange ;) Jeg bestilte noen tester på nett som ble sendt på torsdag, som jeg håpet skulle komme i dag. Det gjorde de så klart ikke :P 

Mine symptomer: 

- Konstant metallsmak på tunga som har vært der siden fredag

- Stikking i underlivet 

- Jeg spotter IKKE (ellers spotter jeg mye mellom EL og IKM)

- Murringer

Samtidig kjennes det ut som mensen skal komme hvert øyeblikk, noe som jeg selvfølgelig ikke håper skal skje ;)

IKM er på lørdag så det var kanskje like greit testene ikke kom i dag :) 

Kjenner dere noe annerledes denne mnd? :) 

Og der kom mensen-så då går vi over i ny prøveperiode! Vi nærmar oss henvisning kjenner eg på..sjølv om vi ikkje har prøvd lenge! Taktikk for neste pp: hostesaft i dagane før el,måle temp for å kontrollere el (i tillegg til el test)-aldri målt temp før i forbindelse med prøving...Brus-drikking ryk ei tid framover (i tillegg til sjokolade og anna snop som eg kutta ut for tre-fire veker sidan). Så her trapper vi litt opp i "seriøs-prøving" altså ;-) Lykke til dokke andre som ikkje har testa endå og som snart har ikm.Følger nok med vidare for å sjå korleis det går! ;-)

Trodde IKM ble forsinka siden EL var antageligvis forrige mandag (EL test), men litt blod nå og kjennes ut som heksa er på vei. Da har jeg en veldig kort lutealfase.. Litt skuffa nå, for jeg håpte på 2016 baby. Men men. Lykke til til dere andre!

Då får vi følge kvarandre ØYENønskerLITEN! Ny sjanse neste mnd!

Gløymte å sei at eg også prøver kutte ut allergimedisin (tabletter og nasespray).Har ikkje funne ut så mykje om det kan gi lågare fertilitet...men no berre tar eg ingen sjanse..så får vi sjå! ;-)

Annonse

Gløymte å sei at eg også prøver kutte ut allergimedisin (tabletter og nasespray).Har ikkje funne ut så mykje om det kan gi lågare fertilitet...men no berre tar eg ingen sjanse..så får vi sjå! ;-)

Åååå, disse dagene er så ekstremt lange ;) Jeg bestilte noen tester på nett som ble sendt på torsdag, som jeg håpet skulle komme i dag. Det gjorde de så klart ikke :P

Mine symptomer:

- Konstant metallsmak på tunga som har vært der siden fredag

- Stikking i underlivet

- Jeg spotter IKKE (ellers spotter jeg mye mellom EL og IKM)

- Murringer

Samtidig kjennes det ut som mensen skal komme hvert øyeblikk, noe som jeg selvfølgelig ikke håper skal skje ;)

IKM er på lørdag så det var kanskje like greit testene ikke kom i dag :)

Kjenner dere noe annerledes denne mnd? :)

Høres lovende ut! Krysser fingrene. Tidlig følte jeg noe var på gang. Men var usikker! Mensenmurring føltes annerledes ut. Normalt pleier det å føles som verk i hele livmora og skikkelig rastlaus grunnet smertene. Denne ganga var det kun på en side. Ene kvelden føltes det ut som noe pressa hardt i siden. Kom litt brun spotting dagen før og på ikm. Så var nok festesmerter

Lykke til :-)

Heldige deg Utålmodig! :-)

Usikker på syklus denne mnd.Før prøving var den på 28 dagar,av og til 29. Så litt kortare siste månedene...Har hatt lutealfase på 11 dagar..Er på 13 i dag :S Og IKM i dag...eller etter gammal sykluslengde på torsdag!Altså litt forvirring ;-)

Da er det ikke lett! Sender lykkeønsker!

Høres lovende ut! Krysser fingrene. Tidlig følte jeg noe var på gang. Men var usikker! Mensenmurring føltes annerledes ut. Normalt pleier det å føles som verk i hele livmora og skikkelig rastlaus grunnet smertene. Denne ganga var det kun på en side. Ene kvelden føltes det ut som noe pressa hardt i siden. Kom litt brun spotting dagen før og på ikm. Så var nok festesmerter

Lykke til :-)

Jeg føler også noe er annerledes denne mnd, men tør ikke håpe for mye heller for er så redd for å bli skuffa. Kommer testene i morgen så kommer jeg nok ikke til å klare å la være å ta en ;) 

Tusen takk for lykkeønskninger :)

Jeg føler også noe er annerledes denne mnd, men tør ikke håpe for mye heller for er så redd for å bli skuffa. Kommer testene i morgen så kommer jeg nok ikke til å klare å la være å ta en ;)

Tusen takk for lykkeønskninger :)

Hehe. Skjønner jeg godt! Begynte testinga4 ddpo:D hihi. Først svak 11 ddpo 12 dpo er Ikm

Jeg har IKM på lørdag, men i morges klarte jeg ikke holde meg. Ble en test. Den var svakt, svakt positiv. Får se om faktisk er noe eller om det bare er utslag av alle hormonene jeg har hatt. Håper det er noe, men tror nok ikke på det før jeg ser det på søndagen, dagen etter IKM... 

Lykke til videre dere som har fått tr. Resten av oss får håpe så mye vi kan så lenge det er mulighet....

Annonse

Hei alle sammen. Jeg vil gjerne slenge meg på her hvis det er plass :-)

Ikm søndag den 10-4-16! 

Litt usikker på når el fant sted siden jeg hadde tre dager med positiv el-tester også negativ på kvelden dag 3. Men regner med at jeg er rundt dpo 7-8. 

Mine symptomer så langt har vært: 
1. Ømme bryster som er litt av og på.
2. Sterke strekk, krampefølelse i høyre side ved livmor som har gått over to dager fra dpo 6.
3. Dpo 7 fikk jeg blodtrykksfall og så stjerner, noe jeg aldri er plaget med ellers så da ante jeg ugler i mosen.

4. Veldig forvirret men det kan også være tilfeldig

5. I dag fikk jeg så vidt litt blodslim på papiret to ganger, og ikke noe mer enn det. 

Av en eller annen grunn har jeg en god følelse på at det har klaffet for jeg har aldri opplevd lignende ved en annen PP. Og blodtrykksfall er noe jeg er kjent med fra mitt forrige svangerskap men ikke så tidlig. 

Hva tror dere? 

Spennende med svak positiv test LennyPenny - Håper det er en spire hos deg  :Nikke:

Jeg hadde ikm mandag og fortsatt negative tester.. ingen tegn til tanta. dette er bare dårlig gjort haha, jeg hadde helt regelmessige sykluser frem til forrige mnd da tanta plutselig kom 5 dager senere, antar det er dette som skjer nå også, men guri så irriterende..

Ja, vi får følge hverandre med godt mot inn i neste pp. Januarbarn er supert det :-) Tid blir din IKM?

:-) Då blir min nye IKM 2. mai. Eg er klar for ny prøveperiode! Det blir spennande... Kva med deg? :-)

Da har vi i samme uke, jeg har 8. Klar for ny pp nå, har kommet over skuffelsen :D Etter mensen kuttes Pepsien ellers blir det ingen andre forandringer.

Da er det dagen før første ikm, neste er på lørdag. Syklusdag 26 imorgen. Har hatt alt fra 24 til 30 dager tidligere, så dette blir jo spennende å se!

Forøvrig ingen symptomer på noe som helst, bortsett fra litt ømme pupper, men sånn har det vært siden EL 😱

Vet det er flere her som venter, hvordan går det med dere?

Da har vi i samme uke, jeg har 8. Klar for ny pp nå, har kommet over skuffelsen :D Etter mensen kuttes Pepsien ellers blir det ingen andre forandringer.

Då får vi heie på kvarandre! Pepsi-kutt kan bli ganske tøft hehe huff ;-) For ikkje å snakke om smågodt som eg putter i meg altfor mykje av :S (Som eg kutta ut for nokre veker sidan). Kjæresten har fått beskjed om at når suget blir for stort, så får han berre mine meg på at det er jo fordi vi skal lage ein baby at eg kutter det ut! Ein liten sånn hyggeleg reminder kan trengast innimellom. Det varer jo heilt klart ikkje evig det regimet der då...men tenker i første omgang til sommarferien og utanlandstur. Og så evt. fortsette ei stund til om ting ikkje har skjedd før sommaren ;-)

Her var nok den vake positive litt rester etter ovitrellesprøyten, var helt hvitt i morges. Men hadde jo vært tidlig med positiv, har jo ikke IKM før lørdag. Kjentes ut som jeg hadde fått tr på jobb, da jeg endelig fikk sjekket var det ikke det. Gledelig det og :) så får bare vente til i morgen tidlig

Så dumt LennyPenny :/

Jeg har også IKM på lørdag. Har tatt en test nå på morgenen - aldri sett en så negativ test før, men så har jeg aldri følt meg så gravid som dette før heller. Masse symptomer som kommer og går her.

Jeg har i tillegg en syklus på 26 dager, så jeg vet ikke helt når det er best å teste. Er på dag 24 nå, så det er vel kanskje litt tidlig.

Det er ikke over før TR kommer ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...