Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er idag 7-8 dpo og tok en g test. Innen 5 min var det ingenting... Unntatt noe farge som kontroll streken ikke har fått tatt opp. Etter ca 10-15 min så jeg på den igjen og da var der en lys lys rosa strek😱 Vil d si at jeg har litt utslag på Hcg eller er den misvisende at det bare er en skyggestrek? Håper det første🙏🏻

Fortsetter under...

Hei jenter:)

Henger meg med her:) ikm 5/4 så er 12 dpo i dag.har kjent murringer og kvalme fra 6 dpo, men bare blendahvite tester:/ I dag våknet jeg med sterke murringer i magen og øm i korsryggen.Har trudd at tr skulle ha kommet i dag, men ikke noe tegn til det. Pleier å begynne å spotte 2 dager før tr. Håper tr holder seg unna:) Puppene er vonde og hovne. Håper ikke det er bare pms.

Hm. Virker jo lovende! Håper med deg! Spent på oppdatering!

Er idag 7-8 dpo og tok en g test. Innen 5 min var det ingenting... Unntatt noe farge som kontroll streken ikke har fått tatt opp. Etter ca 10-15 min så jeg på den igjen og da var der en lys lys rosa strek😱 Vil d si at jeg har litt utslag på Hcg eller er den misvisende at det bare er en skyggestrek? Håper det første🙏🏻

Bilde? :-) ikke lett å si. Litt i samme situasjon. Bilde lengre oppe fra meg.

Helt forferdelig ventetid de soste dagene før ikm. Kroppen tuller alltid i prøveperioden. Blendahvite tester, men i dag antydning til strek. Men alt annet tilsier ikm i morra. Kan nesten ikke vente. Skjønner hva du mener, vil liksom avkrefte eller bekrefte for eventuell ny pp...

jaa huff vi får vellbare holde ut.. når har du egentlig ikm? hvis du vet? jeg skal ta en test i morgen tidlig, er det ikke noen streker da er det vell ikke store sjansene. har inntrykk av at de fleste får positive tester på ikm?

jaa huff vi får vellbare holde ut.. når har du egentlig ikm? hvis du vet? jeg skal ta en test i morgen tidlig, er det ikke noen streker da er det vell ikke store sjansene. har inntrykk av at de fleste får positive tester på ikm?

Ikm i morra.

Om tr ikke er kommet er sjansene der enda. Finnes flere som tester sent.

Annonse

Annonse

8 dpo, 4 dager til IKM og blenda i dag. Er det noen som har erfaring med de ultrasensitive fra fertil.no? Til å stole på? Var nemlig en slik en jeg tok i dag.

Eneste ulempe kan jo være at de er så sensitive at de fanger opp kjemisk graviditet.

Jeg fikk ultrasvak test 11dpo. Sterkere i dag ikm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...