Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://tinypic.com/r/nxjczq/9

Hjelpes! Jeg er visst gravid!

11 dpo i dag :D sitter selv i sjokk :o

Gratulerer! :D

Her kom det lyst brunt på papiret i dag...  Regner med det er spotting dagen før mensen og at kroppen har korrigert seg tilbake til litt kortere syklus enn det som har vært det siste halvåret.

Fortsetter under...

Tok ein test i dagtidlig, kom ein strek etter 7 min, var samme som i går litt blurry men med vatn vart det ein klar strek (svak). Eg tok ein test 5 timar seinare som var negativ. No skal eg prøve å vente nokon dager tenker eg (hehe lykke til med den)

Veit ein ikkje skal stole på resultat som kjem etter tidsfrist og det gjer eg heller ikkje. Men synst det er litt rart det kjem noko som helst. Blir spennandes å sjå! ;)

Jeg testet i forigårs, 8 dpo. negativ som forventet. Prøver å holde meg til å teste mandag nå, er da jeg skal ha mensen. har tidligere hatt sterke murringer og stikninger, men disse har avtatt. Synes det også er merkelig, vanligvis blir de sterkere mot mensen?

Annonse

Heisan Spent&Stressa!I følge tidlegare sykluser (før vi begynte prosjekt "bli-gravid") har eg ikm på torsdag..App'en min seier tysdag!Sikkert etter sist tre sykluser som har vore kortare.Blitt litt i tvil då om kva eg eigentleg tenker er ikm. Tenker kanskje litt sånn at eg ikkje tester før etter tysdag vertfall om tr ikkje har dukka opp før den tid...og så veit eg jo at eg sånn psykisk vil få meir og mei håp om at det kan ha gått om eg bikker til onsdag utan at mensen har dukka opp..og så kan det berre vere ein god gammal sykluslengde denne mnd om du forstår :S Jaja,litt usikkert her altså..Men om det skal gå så kort mellom eggløysing og tr som siste tre mnd så er det faktisk søndag som er dagen! : S Kjenner på aller mogleg ting då...og skifter mellom eit lite håp til -nei,tr er nok på veg som vanleg- Vi får halde ut ;-)

Ja, kjenner til den med usikker rundt ikm! Har hatt varierende sykluslengder helt siden vi kutta prevensjon, så er usikker på ikm selv. Har hatt syklus fra 24 til 30 dager, så da blir det vanskelig.

Og man håper jo, hver måned. Har 2 apper til å holde styr på disse dagene, den ene sier ikm torsdag, den andre sier lørdag, jeg sier søndag 😂

Som du sier, vi får bare holde ut 😀

Hei! Er det bare jeg som har ikm i slutten av uke 14?

Ser flere har begynt å teste så smått, og jeg er så misunnelig! For meg er det altfor tidlig, med ikm neste søndag

Er det flere her som ennå har lenge igjen å vente?

Jeg har IKM lørdag... Så ja, er lenge å vente. Har vært god på å ikke teste tidlig, det er jo ikke noe vits... Så planen min er å vente til torsdags morgen... Har teststrips og clear blue digital... så venter nok til lørdagen med cb hvis det faktisk er en IKM da....

Annonse

Hei! Er det bare jeg som har ikm i slutten av uke 14?

Ser flere har begynt å teste så smått, og jeg er så misunnelig! For meg er det altfor tidlig, med ikm neste søndag 😐

Er det flere her som ennå har lenge igjen å vente?

Jeg har leeeenge igjen å vente.. Jeg trodde IKM skulle være 5.4, men ser ut til å bli 10-11 (søndag eller mandag). Tiden går sent! Har liksom ikke særlig troa denne pp, men likevel et håp og er symptomjeger.

testet igjen i dag med morgenurin, ikm er mandag, negativ test. Begynner å kjenne murringer , men tror det er tanta som er på tur. forberedt på ny pp! men det ser jeg ikke så mørkt på, det er vell bare de heldige som får det til på pp1.

Samme her! Like kjipt å få negtest igjen gitt. BBlærh.

Lever i trua, selv om jeg må innse at det i ikke klaffet. Jeg får leve i fantasien litt til.frem til tr kommer :P

Endret av Utålmidig.no

IKM 10-11 april . Så 5 dpo idag. Har hatt murringer av og på siden eggløsning. Og nå idag kjennes d ut som mensen er rett rundt hjørnet med vondt nede i korsrygg og litt støl i livmor , vekselsvis høyre og venstre eggstokk murringer...

Dette er andre dobbelkur med Pergo så håper ikke dette er bivirkninger av den 😁😫

IKM 10-11 april . Så 5 dpo idag. Har hatt murringer av og på siden eggløsning. Og nå idag kjennes d ut som mensen er rett rundt hjørnet med vondt nede i korsrygg og litt støl i livmor , vekselsvis høyre og venstre eggstokk murringer...

Dette er andre dobbelkur med Pergo så håper ikke dette er bivirkninger av den 😁😫

Da har vi IKM på samme tid. Jeg forsøker å ikke lete etter symptomer eller tenker på det, men jeg er ikke særlig flink :D Mannen mente at jeg var gravid fordi han synes puppene er blitt større. Jeg synes ikke det, men litt artig at også han leter etter symptomer!

Kan jeg spørre hvorfor du går på Pergo? Er det tabletter for å få EL?

Da har vi IKM på samme tid. Jeg forsøker å ikke lete etter symptomer eller tenker på det, men jeg er ikke særlig flink :D Mannen mente at jeg var gravid fordi han synes puppene er blitt større. Jeg synes ikke det, men litt artig at også han leter etter symptomer!

Kan jeg spørre hvorfor du går på Pergo? Er det tabletter for å få EL?

Så spennende da☺️ Er jo ett bra tegn hvis puppene er blitt større🙏🏻☺️

Jeg går på Pergo for å styrke eggløsningen. Detter er andre dobbel kur etterhverandre... Har gjort det før for nærmere 5 år siden og ble da gravid på Pergo kur nr 2🙌🏻 så jeg har ett lite håp, men tviler egentlig da vi bare fikk ha sex 4 dager før eggløsning, 1 dag før( men ingen utløsning pga var på hytten med svigers og der knirker det overalt😂Men får håpe der kom noen sædceller ut😂) sex også på eggløsningsdagen og på tirsdagen. Den dagen hadde jeg eggløsningslim på papiret om morgenen. Trodde det vanligvis var før det kom. Sorry mye detaljer, men veldig greit og snakke med andre som er i samme situasjon ,og prøver og bli gravid❤️

Så spennende da☺️ Er jo ett bra tegn hvis puppene er blitt større🙏🏻☺️

Jeg går på Pergo for å styrke eggløsningen. Detter er andre dobbel kur etterhverandre... Har gjort det før for nærmere 5 år siden og ble da gravid på Pergo kur nr 2🙌🏻 så jeg har ett lite håp, men tviler egentlig da vi bare fikk ha sex 4 dager før eggløsning, 1 dag før( men ingen utløsning pga var på hytten med svigers og der knirker det overalt😂Men får håpe der kom noen sædceller ut😂) sex også på eggløsningsdagen og på tirsdagen. Den dagen hadde jeg eggløsningslim på papiret om morgenen. Trodde det vanligvis var før det kom. Sorry mye detaljer, men veldig greit og snakke med andre som er i samme situasjon ,og prøver og bli gravid❤️

Dette er vel er eneste plassen folk synes slike detaljer er interessante og ikke ekle :D

Synes dere har hatt bra med sex på riktige tider jeg da.. Jeg vet ikke helt nøyaktig tid EL var pga at jeg gikk tom for tester akkurat når streken ble sterk. Hadde heller ikke særlig med EL slim denne perioden, noe jeg pleier å ha. I morges derimot hadde jeg mye slim. Skjønner ikke bæret! Men tror ikke jeg har EL nå..

tenker det samme som deg over! hadde veldige menssmerter for et par dager siden, nå har de gitt seg merkeig nok. ikm er i morgen. har vanligvis hatt regelmessige sykluser, men to mnd på rad nå har tanta vært henholdsvis 4 og 5 dager forsinket. driver ikke med EL-testing enda, så hadde vært greit å vite sånn omtrent når man skal ha mensen hver gang, og at det er til å stole på! :sur:  Testet negativt 8 og 10 dpo, har ikke turt å teste siden.. har ikke troen på at det klaffet denne gangen, skulle bare ønsket neste pp kunne startet litt raskere. :Nikke:

Hei jenter:)

Henger meg med her:) ikm 5/4 så er 12 dpo i dag.har kjent murringer og kvalme fra 6 dpo, men bare blendahvite tester:/ I dag våknet jeg med sterke murringer i magen og øm i korsryggen.Har trudd at tr skulle ha kommet i dag, men ikke noe tegn til det. Pleier å begynne å spotte 2 dager før tr. Håper tr holder seg unna:) Puppene er vonde og hovne. Håper ikke det er bare pms.

Krysser fingrene for to blå for dere.

Jeg er forvirret. I dag trodde jeg tr kom. Fått litt brunt på papir. Litt rare smerter. Oppblåst. Og ellers er det helt tørt der nede.

Så i dag tidlig tok jeg testen til høyre. Alle gv tester blir helt blendahvite som den til venstre. Spent, men går ut ifra kroppen tuller og at gv har skyggestrek(Lh test er for å vise hvor antydningen av streken er. )

sy5dlj.jpg

Endret av Utålmidig.no

tenker det samme som deg over! hadde veldige menssmerter for et par dager siden, nå har de gitt seg merkeig nok. ikm er i morgen. har vanligvis hatt regelmessige sykluser, men to mnd på rad nå har tanta vært henholdsvis 4 og 5 dager forsinket. driver ikke med EL-testing enda, så hadde vært greit å vite sånn omtrent når man skal ha mensen hver gang, og at det er til å stole på! :sur: Testet negativt 8 og 10 dpo, har ikke turt å teste siden.. har ikke troen på at det klaffet denne gangen, skulle bare ønsket neste pp kunne startet litt raskere. :Nikke:

Helt forferdelig ventetid de soste dagene før ikm. Kroppen tuller alltid i prøveperioden. Blendahvite tester, men i dag antydning til strek. Men alt annet tilsier ikm i morra. Kan nesten ikke vente. Skjønner hva du mener, vil liksom avkrefte eller bekrefte for eventuell ny pp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...