Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig utslag på EL test. Fikk strek opp før den var ferdig dyppet og fikk etterhvert skikkelig mørk farge, tilnærmet lik kontroll streken. Har bare en test igjen og er nå usikker på tid jeg skal bruke den.. Hva hadde dere gjort? IKM blir rundt 9-10 april, vil jeg tro :)

http://i65.tinypic.com/1t8vo7.jpg

Endret av ØYENønskerLITEN

Ja, bare så redd for at det skal være skyggestreker - på alle 6 testene🙈🙊 off.. Tørr ikke tro vi har fått det til denne mnd. Da må jeg isåfall hatt el en dag eller to etter Fertilityfriend sier! Ikke helt umulig det da☺️

Så spennende!! Håper de blir sterkere og sterkere :)

Annonse

Hvordan går det med dere?

Jobber hele påsken, så det hjelpder litt for å fokusere på noe annet.

Ikke merket så veldig "nytt" der nede. Eller på kroppen. Psyken derimot og eksploderer plutselig og blir supersinna.

Hatt litt murring som føler "annerledes" enn før. Sikkert noe ønsketenking

Hvordan går det med dere?

Jobber hele påsken, så det hjelpder litt for å fokusere på noe annet.

Ikke merket så veldig "nytt" der nede. Eller på kroppen. Psyken derimot og eksploderer plutselig og blir supersinna.

Hatt litt murring som føler "annerledes" enn før. Sikkert noe ønsketenking

Her er alt som vanlig, stor følelse på at el kommer i morgen så må hoppe litt i høyet i kveld 😂

samme som over, ikke noe nytt her. tørr ikke teste enda, prøver å ikke tenke for mye på det i frykt for at tanta skal kunne bli sein pga overtenking.. :sjokkert: har hatt mye murringer og stikninger de siste dagene, mer enn til vanlig. men siden jeg ikke tester kan dette selfølgelig være sen EL og murringer som kommer derav, eller tegn på at tanta skal komme neste uke. Prøver alt jeg kan å vente med å teste, er egentlig testgal hehe, men har tenkt å holde meg til ikm denne gang! :Nikke:

9 dpo i dag og dagene går så sakte.. driver å temper, og frykter fall i temp nå.. Var 37.12 i går, 37.07 i dag. Ellers er jeg sår på brystvortene, og innmari støl i hofta/bekken. Noen som merker noe liknende? Frister å teste, men prøver å vente noen dager og se hvordan temp forandrer seg - håper de 0,05 ned i dag bare var tull :)

9 dpo i dag og dagene går så sakte.. driver å temper, og frykter fall i temp nå.. Var 37.12 i går, 37.07 i dag. Ellers er jeg sår på brystvortene, og innmari støl i hofta/bekken. Noen som merker noe liknende? Frister å teste, men prøver å vente noen dager og se hvordan temp forandrer seg - håper de 0,05 ned i dag bare var tull :)

Krysser fingrene for to blå! :-)

4dpo støl i nedre del av mage.

Sliten ish i hpofte/korsrygg 5pdpo i dag.

Testgal og negativ test i dag.

Annonse

8dpo, svei av en test for gøy idag. Billigtester onestep (ebay). Innen 10 min var det komt ein utflytande strek, ser fargen. Men utflytande og svak. Er testen defekt? Klarer ikkje å ta den seriøst, skal ta en ny imorga :)

Andre som har erfaring med onestep ebaytester?

8dpo, svei av en test for gøy idag. Billigtester onestep (ebay). Innen 10 min var det komt ein utflytande strek, ser fargen. Men utflytande og svak. Er testen defekt? Klarer ikkje å ta den seriøst, skal ta en ny imorga :)

Andre som har erfaring med onestep ebaytester?

Har du bilde?! :-) .

Første gang jeg bruker one step 10 mlu/ml. Enda negative. Bare 5 dpo da xD

El testene har funket kjempebra da!

Prøvde å laste opp fleire gonger til tinypic uten å få fram bildet, skal prøve litt seinare. Var ikkje so synlig på bilde.

Er litt tidlig enda so satser på testane dine blir positive etterkvart :D

Eltestane funka bra her også :)

Endret av Minimeg123

http://tinypic.com/view.php?pic=34t3hc9&s=9#.VvliYFna3qA

Vanskelig å sjå, men fargen flyt berre. So tek den som negativ og tek ein ny imorga :D

Forsøkt å dypp den i litt vann for å se om fargen plasserer seg litt bedre :)

Anonymous poster hash: 279de...c84

Selv om jeg sier jeg gir opp jakten på EL så gjør jeg jo aldri det :P Etter å ha vært så negative at ingen strek har vistes så har det plutselig blitt litt styrke på den i dag. Så da kanskje det ikke ble eggløsning sist gang testene ble sterkere og kroppen prøver igjen nå!

Dere som fortsatt venter på EL, hvordan kan dere vite når dere har ikm? Jeg er fortsatt helt fersk, så er ikke kritisk, dere må gjeerne være en del av denne gruppa for min del! :tongue: bare nysgjerrig på hva det har seg? har dere ustabile sykluser som gjør at EL ikke har kommet enda?

Dere som fortsatt venter på EL, hvordan kan dere vite når dere har ikm? Jeg er fortsatt helt fersk, så er ikke kritisk, dere må gjeerne være en del av denne gruppa for min del! :tongue: bare nysgjerrig på hva det har seg? har dere ustabile sykluser som gjør at EL ikke har kommet enda?

Jeg har egentlig ikke ustabil syklus, men ett par ganger per året blir det kluss på grunn av sykdom eller at det ikke ser ut til å komme, slik som nå. De andre gangene det har skjedd at jeg ikke fikk helt positiv EL-test har mensen kommet til antatt dato likevel.

Jeg orker ikke bytte gruppe før jeg vet med sikkerhet at jeg ikke fikk mensen den uken. Og noen ganger bytter jeg ikke uansett da jeg ikke orker forholde meg til en ny gruppe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...