Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg vil melde meg inn her. Ikm 10 April.

Fått femar denne PP, så får se om det klaffer for oss nå.

Og jeg har et spørsmål? Tok en el test på mandag morgen som var ganske sterk men ikke positiv, og jeg har drevet med disse testene en stund og som regel har de blitt sterkere og sterlete, men i går var den svakere igjen og i dag var det nesten ikke strek?! Men jeg skal egentlig ikke ha el før på fredag, jeg er bare på dag 12 nå. Vi reiser på påskeferie i dag så tror ikke jeg har mulighet til å teste fremover. Hva tenker dere?

Regner dåkke dpo frå første dag med negativ test eller dagen etter negativ eltest? :)

Jeg tenker dagen med negativ test. Jeg pleier å få to dager med positiv.  

ut ifra testrekene ser det ut til at egget slipper dag to med positiv strek.

Annonse

20k8w2s.jpg

Enda litt smerter, kjennes litt svakere enn i går ettermiddag.

Ny test i dag, håper de blir svakere ut over dagen, for da er jeg nok 1.dpo i dag ! :-)

Tar passordet på tinypic som at spiren sitter denne gang: big brother. (Har en sønn på straks ett år! Hihi)

Endret av Utålmidig.no

Jeg tester bare negativt med EL testene og ikke har jeg symptomer på el heller. Pleier alltid å ha mye EL slim. Kanskje kroppen min har bestemt seg for å ikke ville ha en 2016 baby?! Forventet EL var på tirsdag. Men men, vi har sex hver dag, så får vi se om et par uker. Jeg er derfor i "kanskje dpo eller ikke land" :)

Annonse

Hei! Slenger meg med her! Venter ikm ca den 4. april.. helt nybegynner i prøving og testing, så har ikke begynt med el-tester og lignende enda. tenkte å se om det går av seg selv først. I følge appen skal vi ha truffet på EL, men hvem vet med disse appene ? Venter bare i spenning til å kunne begynne å teste nå... Hvor tidlig begynner dere med g-test? venter dere til ikm?

Hei! Slenger meg med her! Venter ikm ca den 4. april.. helt nybegynner i prøving og testing, så har ikke begynt med el-tester og lignende enda. tenkte å se om det går av seg selv først. I følge appen skal vi ha truffet på EL, men hvem vet med disse appene ? Venter bare i spenning til å kunne begynne å teste nå... Hvor tidlig begynner dere med g-test? venter dere til ikm?

http://www.countdowntopregnancy.com/tools/pregnancy_test_calculator.php

denne linken er bra :) 

DPO LAND og jakter på symptomer! 

Merker dere noe?

Jeg kan vel ikke påstå at jeg kjenner noe, er jo bare 2 dpo i dag. MEN innbilt eller ikke, så kjenner jeg nå slags murring aktig i midten av livmora og ikke på den ene siden jeg kjente el smertene. Liksom litt stikkende. Men igjen. Innbiller meg garantert noe...

Merkelig hva kroppen gjør med oss. Lurer oss selv til å tro at vi kjenner noe? eller kanskje, kanskje ikke? Uff ! VENTINGA TAR KNEKKEN PÅ MEG. :P AH godt å få det ut :P

Eg er 5dpo dersom eg regner med mandag som dpodag. Tida går so treigt 🙈 fekk lyst å teste idag, men er ikkje vits. Klarte å halde meg og skal holde meg til tirsdag tenker eg 😄 ellers har eg ingen symptom. Litt mensmurring innimellom einaste.

Endret av Minimeg123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...