Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svak test i dag. Vet ikke tid streken begynner å bli sterkere ift EL pga det er første gang jeg tester..

Forrige periode gikk min fra ekstremt svak, til sterkere enn kontrollstrek fra den ene dagen til den andre. Fikk to dager med sterk strek. Dag to var den litt svakere, og helt blank på tredje testdag. Så tipper

el skjedde på dag to, og lh var på vei ned den dagen

http://tinypic.com/view.php?pic=5ltjli&s=9#.Vu1bv1mh3qA

Enda sterkare i dag. Er ikkje positiv enda eller? Tok denne berre 1 time etter forrige dobesøk so tenkte eg skulle ta ein til om nokon timar for å sjå :)

Føler meg so grønn på dette her 🙈

http://tinypic.com/view.php?pic=5ltjli&s=9#.Vu1bv1mh3qA

Enda sterkare i dag. Er ikkje positiv enda eller? Tok denne berre 1 time etter forrige dobesøk so tenkte eg skulle ta ein til om nokon timar for å sjå :)

Føler meg so grønn på dette her 🙈

Denne er positiv :)

Annonse

Tempen er fortsatt lav, og testene er blitt svakere.. Hva skjeeeer.. Så irriterende! Kanskje vi må vente litt til på el harefrøken? Kjenner jeg orker ikke teste 3 ganger for dag lengre.. Ikke har det passet å legge inn flere aksjer heller😱

Ser positiv ut i mine øyne minimeg.

Jeg er inne i min 1 PP og venter i spenning. Testa positivt på Eltest 18/3 (CD12)midt på dagen. Siden jeg jobber borte ble det ikke noe kos den kvelden, men vi rakk en runde morgenen den 18 før jeg dro. Kommer hjem igjen til sambo i dag, men nå er det vel kanskje for sent... Tok en el test i går og i dag også, men de var negative.

Hvis jeg har syklus på 28 dager har jeg IKM den 4/4. Krysser fingrene for at svømmerne fra morgenen den 18 holdt ut til egget løsnet :)

Jeg er inne i min 1 PP og venter i spenning. Testa positivt på Eltest 18/3 (CD12)midt på dagen. Siden jeg jobber borte ble det ikke noe kos den kvelden, men vi rakk en runde morgenen den 18 før jeg dro. Kommer hjem igjen til sambo i dag, men nå er det vel kanskje for sent... Tok en el test i går og i dag også, men de var negative.

Hvis jeg har syklus på 28 dager har jeg IKM den 4/4. Krysser fingrene for at svømmerne fra morgenen den 18 holdt ut til egget løsnet :)

Lykke til! 

Tempen er fortsatt lav, og testene er blitt svakere.. Hva skjeeeer.. Så irriterende! Kanskje vi må vente litt til på el harefrøken? Kjenner jeg orker ikke teste 3 ganger for dag lengre.. Ikke har det passet å legge inn flere aksjer heller

Ser positiv ut i mine øyne minimeg.

I januar opplevde jeg det samme og da skjedde det aldri noe. Jeg fikk da operert ut noen cyster i magen etter en tur på akutten og tenkte at det kanskje var det som var årsaken til at kroppen ikke klarte EL. Jeg har også opplevd at den kom en uke senere enn forventet når jeg har vært syk, men har ingen forklaring på hvorfor det ikke skjer denne gangen :/ Har ordinær time for GU den 11.04, så sparer opp en del spørsmål til jeg skal dit. Hun jeg skal til driver med utredning ifm barnløshet, så selv om jeg bare er henvist for celleprøve tenkte jeg bombardere med litt spørsmål ;)

Jeg tror jeg slutter å teste for EL-nå og så bare ser hva som skjer..

Så kjedelig med kluss med EL. Jeg vet ikke når jeg har hatt, eller om jeg har hatt, siden jeg ikke har testet før. Fikk med 20 EL tester fordi pakke med g tester jeg bestilte ikke kom. Så som plaster på såret fikk jeg EL tester med når de sendte pakken på ny. Tester kun denne mnd. Testene er fremdeles svake, men har begynt med litt EL slim nå. Antatt EL er på tirsdag/onsdag :)

Her er antatt EL i morra. Mandag. Venter spent! testene viste seg ikke veldig mye sterkere i dag. Håper på utslag i morra!

MEN kan jo være at lutefasen min er like kort som sist! Så da vil jeg antagelig få el på ons/tors

Har lagt inn aksjer i dag, så håper el er i morra og at de venter på egget. hehe. 

Dette er så nervepirrende at jeg blir helt gal! Heldigvis jobbeuke, så satser på at tiden går fort uten å tenke på det for mye. 

Merker jeg klarer å slappe mer av denne PP. Sikkert fordi jeg vet jeg ikke klarer å gå tom for tenster:P

Annonse

Hei jenter!

Håper dere kan hjelpe meg litt, for jeg blir sprø..

Prøver ut El-tester denne måneden, når bør jeg begynne å teste? En eller to ganger om dagen? Evnt når på dagen?

Sykluslengdene mine har variert mellom 29 og 24 dager, er det noe jeg bør tenke på?

Har to forskjellige apper på telefonen min, de sier fruktbar periode begynner imorgen/på onsdag.. Burde ikke EL-tester bli gi en litt tydeligere strek? Prøvde i går og idag, ingen strek i det hele tatt..

Bah. Tror nok dette blir eneste måneden med disse testene, blir helt stressa av det. Bruker det nå, bare for å sjekke at jeg faktisk har EL, da vi har prøvd noen mnd nå.

Takk for hjelp :)

Hei jenter!

Håper dere kan hjelpe meg litt, for jeg blir sprø..

Prøver ut El-tester denne måneden, når bør jeg begynne å teste? En eller to ganger om dagen? Evnt når på dagen?

Sykluslengdene mine har variert mellom 29 og 24 dager, er det noe jeg bør tenke på?

Har to forskjellige apper på telefonen min, de sier fruktbar periode begynner imorgen/på onsdag.. Burde ikke EL-tester bli gi en litt tydeligere strek? Prøvde i går og idag, ingen strek i det hele tatt..

Bah. Tror nok dette blir eneste måneden med disse testene, blir helt stressa av det. Bruker det nå, bare for å sjekke at jeg faktisk har EL, da vi har prøvd noen mnd nå.

Takk for hjelp :)

Første gong eg prøvde eggløsningstester denne mnd. Men eg tok berre ein test midt på dag. Det var nok for meg.

Eg gjekk frå svak strek på EL test til positiv dagen etterpå.

Ifølge appen på telefonen min skulle eg hatt eggløsning denne veka her, men det stemte ikkje fekk den før :) so stoler ikkje heilt på appen.

Lykke til :)

Fortsatt lave temperaturer og ingen nye utslag på el. Er på cd 20 nå.. Det skal vel stemme ganske bra dette med tempmåling i forhold til å vite om en har hatt el.. For en merkelig mnd altså. Lurer på å kjøpe meg monitor igjen. Syns det funket bedre enn et tonnevis med eltester🙈

Fortsatt lave temperaturer og ingen nye utslag på el. Er på cd 20 nå.. Det skal vel stemme ganske bra dette med tempmåling i forhold til å vite om en har hatt el.. For en merkelig mnd altså. Lurer på å kjøpe meg monitor igjen. Syns det funket bedre enn et tonnevis med eltester

Jeg er på cd 21 idag og har kun hatt neg eltester. Kjedelig altså!

Kun negative EL tester her også. Blir kun denne mnd med testing. Merker jeg har enda mer fokus på graviditet når jeg tester etter EL. Ifølge app skal jeg ha EL i morgen. Ifølge meg selv, i dag, men testene viser langt fra positiv..

Å herrlighet.. Jeg fikk knall positive eltester cd11, og var overbevist om at dette var feil pga sykdom. Nå ser jeg at jeg har misforstått temperaturene mine helt. Trodde jeg brukte å ligge på 37 etter el, og 36 ett eller annet før el. Men, det er 35.3-7 bruker å ligge på. Så jeg har hatt høy temp siden cd12🙈😱😱😱 blir spennende å se om dette stemmer, og jeg plutselig har en kort syklus. La ikke inn aksjer før cd 13 da. Så sjansene er mikroskopiske om dette er rett el dag. Ble uansett litt mer positivt innstilt☺️😇🎉

Negativ el enda, men de blir sterkere. Så håper positivt innen i morra kveld...

El slim i dag, sånn typisk før el dag. Uff. Denne ventetida...

Positiv! 1630 var streken sterkere enn i dag tidlig. Kl 18 enda sterkere og kl 20 må den ha blitt positiv! Håper på negativ i morra. Håper vi treffer blink! Klar for dpo ! :-)

1 dpo idag! Hehe denne tida går iallefall sakte 🙈 andre som er i dpoland?

Krysser fingrene for dpo i morra :-) el test så veldig positiv ut i dag. Ble veldig sterk knapt to timer etter forrige test. :-)

Grugleder meg til dpo. Taaaar så laaaang tiiiid. Hehe

Endret av Utålmidig.no

Gitt opp jakten på EL her nå, det som skjer det skjer. Får bare vente på IKM.

Har fått en utrolig ekkel kløe i halsen som gir litt tørrhoste, men mest brekninger på grunn av hvor det klør. Kjennes ut som noen pirker nedi halsen med en pinne, utrolig ekkelt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...