GĂ„ til innhold

Er Akselia et navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle! Synes Ä ha vÞrt borti en gang at Akselia er et navn. AltsÄ et jentenavn. Noen andre som har hÞrt det fÞr? Hva synes dere om det? Fint? Stygt? Kan man kalle ei lita jente for Akselia, da for eksempel det som mellomnavn?

Anonymous poster hash: 78175...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er et navn eller ei, men jeg syns ikke det var fint. Men smaken er som baken😊

Mulig du nÄ begrunne navnevalget nÄr du sender inn navnevalgskjemaet, siden det er sÄ spesielt.

Skrevet

Jeg synes det hÞres ut som et firmanavn, virker litt kjent i den sammenheng. SÞkte etter Akselia og Axelia pÄ SSB, og fikk at fire eller fÊrre heter det.

Utover det ser jeg ikke noe galt i det. HĂžres ut som et navn, er ganske pent, og ville nok tenkt at det er feminin variant av Aksel. Egentlig rart det ikke er et (brukt) navn.

Anonymous poster hash: bf899...dbe

Skrevet

synes det var forferdelig

Skrevet

Takk for svar, alle dere. :) Ja jeg syntes ogsÄ det var merkelig fÞrste gang jeg hÞrte det. NÄ har jeg smakt pÄ det lenge, og har begynt Ä synes det er ganske fint, og som en nevner er det er feminin variant av Aksel. SÄ egentlig ikke verre enn Nikoline, Olea, Hansine, JÞrgine, Jensine, Gustavs osv. Jeg vurderer det navnet litt, da vi har flere Aksel bakover i slekta. Har ikke nevnt det samboeren enda da..

Skrevet

Gustava skulle det stÄ......

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...