Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er merkelig med disse evnene. På meg selv funker de ikke i det hele tatt ;) 

Blir jeg gravid på naturlig måte nå før ivf? 

Blir jeg gravid på ivf forsøket vi skal ha i april? (oppstart månedsskifte mars/april) 

Jeg kan se tilbake, eller trekke kort :) 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144264243-kan-noen-se-igjen-ser-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet jeg har sagt det før, men jeg får opp våren. At du tester positiv i april/mai. Jeg føler fortsatt det, at du er ganske nygravid når det begynner å bli vår  ute. Fortsatt med ei jente :) 

Kan du se på meg? Jeg er 5+0 i dag, var på ul i går, å så fostersekk å alt så normalt ut ifølge gynekologen. Er litt nervøs, for jeg har ikke sååå ømme pupper som jeg hadde for noen dager sida, å har heller ikke blitt kvalm ennå. Kommer symptomene tilbake, eller kan alt ha stoppa opp? 

Vet jeg har sagt det før, men jeg får opp våren. At du tester positiv i april/mai. Jeg føler fortsatt det, at du er ganske nygravid når det begynner å bli vår  ute. Fortsatt med ei jente :)

Kan du se på meg? Jeg er 5+0 i dag, var på ul i går, å så fostersekk å alt så normalt ut ifølge gynekologen. Er litt nervøs, for jeg har ikke sååå ømme pupper som jeg hadde for noen dager sida, å har heller ikke blitt kvalm ennå. Kommer symptomene tilbake, eller kan alt ha stoppa opp? 

å herlighet!!! Jeg ble så glad og rørt nå. Ikke for svaret ditt til meg. Men for jenta du har i magen. Alt går kjempe fint! Du har en lykkelig tid i vente <3

Jeg håper så inderlig at 2. ivf forsøk klaffer <3 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...