Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er merkelig med disse evnene. På meg selv funker de ikke i det hele tatt ;) 

Blir jeg gravid på naturlig måte nå før ivf? 

Blir jeg gravid på ivf forsøket vi skal ha i april? (oppstart månedsskifte mars/april) 

Jeg kan se tilbake, eller trekke kort :) 

Skrevet

Vet jeg har sagt det før, men jeg får opp våren. At du tester positiv i april/mai. Jeg føler fortsatt det, at du er ganske nygravid når det begynner å bli vår  ute. Fortsatt med ei jente :) 

Kan du se på meg? Jeg er 5+0 i dag, var på ul i går, å så fostersekk å alt så normalt ut ifølge gynekologen. Er litt nervøs, for jeg har ikke sååå ømme pupper som jeg hadde for noen dager sida, å har heller ikke blitt kvalm ennå. Kommer symptomene tilbake, eller kan alt ha stoppa opp? 

Skrevet

Vet jeg har sagt det før, men jeg får opp våren. At du tester positiv i april/mai. Jeg føler fortsatt det, at du er ganske nygravid når det begynner å bli vår  ute. Fortsatt med ei jente :)

Kan du se på meg? Jeg er 5+0 i dag, var på ul i går, å så fostersekk å alt så normalt ut ifølge gynekologen. Er litt nervøs, for jeg har ikke sååå ømme pupper som jeg hadde for noen dager sida, å har heller ikke blitt kvalm ennå. Kommer symptomene tilbake, eller kan alt ha stoppa opp? 

å herlighet!!! Jeg ble så glad og rørt nå. Ikke for svaret ditt til meg. Men for jenta du har i magen. Alt går kjempe fint! Du har en lykkelig tid i vente <3

Jeg håper så inderlig at 2. ivf forsøk klaffer <3 

Skrevet

Åååh, nå fikk jeg tårer i øya  :hjerte: Tusen hjertelig takk!! Jeg håper og tror at det straks klaffer for deg  :hjerte:   :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...