Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 StÄr Þverst pÄ Þnskelista til bursdagen min, men blir litt skeptisk nÄr jeg leser at maten svir seg fort i disse emaljerte stÞpejernsgrytene. Holder fargen pÄ emaljen seg godt forresten?  Om du har et annet merke vil jeg gjerne hÞre om det ogsÄ. SÄg at Jernia har Lodgen 4.3 liters gryter til 999,- nÄ, om man er prisbevisst..  Anonymous poster hash: df697...fa8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har aldri opplevd at maten svir seg fort. Ang emaljen vet jeg ikke, vÄr er nÄ tre Är gammel og ser ut som ny, men det spÞrs jo hva du legger i om den holder seg godt (gjennom et Är, fem Är eller gjennom et livs bruk?).  Anonymous poster hash: 83468...4d5
It's all about me Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Hos de hvor maten svir seg bruker de for hÞy varme. StÞpejern holder pÄ varmen, sÄ nÄr den er varm mÄ du sette platen pÄ ca.25% lavere varme. Emaljen holder seg godt og er lett Ä rengjÞre. Glansen forsvinner kun hvis du tar den i oppvaskmaskin. Detter er jo glassemalje i to lag. Men derfor er det ogsÄ viktig Ä avkjÞle kjelen fÞr vask. Le Creuset er fantastisk, jeg har 5 + stekepanne. Du finner billigere versjoner, men de har ikke samme kvalitet og er tyngre. Le Creuset er den aller letteste syÞpejernsgryten pÄ markedet.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Takk for tilbakemeldingerđ Tenkte pĂ„ om emaljen holder seg blank og fin ja, og ikke blir blass. De ser jo veldig lekre ut da.. Har flaut nok ikke sett en sĂ„nn gryte i virkeligheten, kun pĂ„ nett đ Er de i bruk daglig? Har sÄÄÄ lyst pĂ„ en sĂ„nn stor stĂ„lgryte ogsĂ„đ  Anonymous poster hash: df697...fa8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Jeg har en gryte jeg har hatt i 14 Är, og den ser fremdeles nesten ny ut.Passer man pÄ varmen svir ikke maten seg Anonymous poster hash: 93911...d19
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Jeg liker mine godt...men de er veldig tunge. Skal jeg feks koke pasta bruker jeg annen kjele  Anonymous poster hash: f7de8...349
millemille Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Jeg bruker min mye til supper og gryter. Som flere sier her sÄ svir maten seg hvis man bruker for hÞy varme, sÄ du mÄ bruke lavere varme enn du vanligvis gjÞr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ