Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Jg har fått tilbud om 100 % stilling som sykepleier i kommunen. Fikk kontrakt i dag hvor stillingstittel er miljøarbeider. Blir ikke dette feil når jeg er sykepleier ? Er det ikke da miljøterapeut eller sykepleier ? Og kan jeg risikere miljøarbeider lønn om jeg skriver under på denne kontrakten ? Anonymous poster hash: f5570...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Hva sa stillingsutlysningen? Var det krav om høgskoleutdanning? Anonymous poster hash: 2fc20...1a5
Snartmamma2015 Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Stillingen har ikke vært utlyst, jeg fikk tilbud om 100 % stilling som sykepleier når jeg søkte på en annen spesialsykepleier stilling jeg ikke fikk.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Synes du skal snakke med personalavd før du skriver under. Miljøarbeider er stillingsbetegnelse for ufaglærte. Jeg har høgskoleutdanning og er ansatt som miljøterapeut. Anonymous poster hash: f1f6f...4f4
TPK Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Står det ikke lønn i kontrakten? Det er jo et vesentlig moment synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Du må da vite lønn før du takker ja?? Anonymous poster hash: 28d81...e9f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Jeg hadde ikke skrevet under på noe der jeg ikke fikk brukt tittelen min. Kan ikke sidestille Spl og miljøarbeider! Anonymous poster hash: d85ef...b50
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Jg har fått tilbud om 100 % stilling som sykepleier i kommunen. Fikk kontrakt i dag hvor stillingstittel er miljøarbeider. Blir ikke dette feil når jeg er sykepleier ? Er det ikke da miljøterapeut eller sykepleier ? Og kan jeg risikere miljøarbeider lønn om jeg skriver under på denne kontrakten ? Anonymous poster hash: f5570...1b8 Står det ikke lønn på kontrakten?? Du skal selvfølgelig ikke skrive under en kontrakt uten at det står hvilken lønn du får. Hvis det står så ser du vel om det er en sykepleierlønn eller ufaglærtlønn. Anonymous poster hash: 1d529...43b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Du bør få et skriftlig tilbud hvor arbeidsinstruks, arbeidstittel og lønn er beskrevet før du får en arbeidskontrakt til p skrive under. Som sykepleier ville jeg ikke ha godkjent en tittel som miljøarbeider. Anonymous poster hash: 5cbbe...bfb
Snartmamma2015 Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 Jg har fått tilbud om 100 % stilling som sykepleier i kommunen. Fikk kontrakt i dag hvor stillingstittel er miljøarbeider. Blir ikke dette feil når jeg er sykepleier ? Er det ikke da miljøterapeut eller sykepleier ? Og kan jeg risikere miljøarbeider lønn om jeg skriver under på denne kontrakten ? Anonymous poster hash: f5570...1b8 Står det ikke lønn på kontrakten?? Du skal selvfølgelig ikke skrive under en kontrakt uten at det står hvilken lønn du får. Hvis det står så ser du vel om det er en sykepleierlønn eller ufaglærtlønn. Anonymous poster hash: 1d529...43b Står lønn i hht tariff. Kommer til å be om at det endres til sykepleier eller miljøterapeut før jeg skriver under.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #11 Skrevet 1. mars 2016 Hva er dette for noe useriøse greier. Du må jo få vite lønn og kunne forhandle om det. Anonymous poster hash: 28d81...e9f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #12 Skrevet 1. mars 2016 Jeg ansetter, og årslønn står alltid spesifisert i tilbudsbrevet. Holder med deg i at du ikke underskriver før du har riktig tittel. Anonymous poster hash: c49fd...303
Snartmamma2015 Skrevet 1. mars 2016 #13 Skrevet 1. mars 2016 "Det er gjort følgende vedtak. Du er ansatt i 100 % stilling som miljøarbeider i XX kommune fra og med XX. Lønnsansiennitet og lønn : avlønning etter tariff og beregnet lønnsansiennitet. Ikke noe mer om lønn.....
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #14 Skrevet 1. mars 2016 "Det er gjort følgende vedtak. Du er ansatt i 100 % stilling som miljøarbeider i XX kommune fra og med XX. Lønnsansiennitet og lønn : avlønning etter tariff og beregnet lønnsansiennitet. Ikke noe mer om lønn..... Det vil vel si lønn som miljøarbeider da. Ikke skriv under Anonymous poster hash: aecd7...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå