Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Jg har fått tilbud om 100 % stilling som sykepleier i kommunen. Fikk kontrakt i dag hvor stillingstittel er miljøarbeider. Blir ikke dette feil når jeg er sykepleier ? Er det ikke da miljøterapeut eller sykepleier ? Og kan jeg risikere miljøarbeider lønn om jeg skriver under på denne kontrakten ? Anonymous poster hash: f5570...1b8
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Hva sa stillingsutlysningen? Var det krav om høgskoleutdanning? Anonymous poster hash: 2fc20...1a5
Snartmamma2015 Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Stillingen har ikke vært utlyst, jeg fikk tilbud om 100 % stilling som sykepleier når jeg søkte på en annen spesialsykepleier stilling jeg ikke fikk.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Synes du skal snakke med personalavd før du skriver under. Miljøarbeider er stillingsbetegnelse for ufaglærte. Jeg har høgskoleutdanning og er ansatt som miljøterapeut. Anonymous poster hash: f1f6f...4f4
TPK Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Står det ikke lønn i kontrakten? Det er jo et vesentlig moment synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Du må da vite lønn før du takker ja?? Anonymous poster hash: 28d81...e9f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Jeg hadde ikke skrevet under på noe der jeg ikke fikk brukt tittelen min. Kan ikke sidestille Spl og miljøarbeider! Anonymous poster hash: d85ef...b50