Gå til innhold

Hva tenker du en en pappa som er medlem av en mc-gjeng??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mc-gjeng er dette da?

Stor forskjell på Hellas angels og koffer itj-mc liksom ..

Der jeg kommer fra har vi en mc-gjeng som heter stappmætt mc. Ikke så veldig kriminelle akkurat :fnise:

Anonymous poster hash: 0f448...bdc

Skrevet

Hva slags mc-gjeng er dette da?

Stor forskjell på Hellas angels og koffer itj-mc liksom ..

Kaller de seg mc-GJENG? Klubber er noe helt annet...tror de færreste mistror folk i mc-klubber

Anonymous poster hash: 200fe...c84

Skrevet

At han har mindreverdighetskomplekser og er litt umoden.

Dette!! Og lav IQ.

Skrevet

Eneste jeg tenker er Jax!!!!!!! <3

Anonymous poster hash: 83247...632

Skrevet

Hadde ikke tenkt så mye om det. Kjenner de fleste i en mc-gjeng her jeg bor, og koseligere folk skal du lete lenge etter.

Anonymous poster hash: 14917...70f

Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke så mye, egentlig. MC-klubber er så mangt.

Skrevet

Hadde vel ikke tenkt så mye tror jeg.. Er ikke glad I motorsykkel selv og jeg ser jo for meg at det kunne blitt litt interessekonflikter I et evt forhold..

Men det er forskjell på dem I 1% klubb og narvik mc klubb liksom...

Anonymous poster hash: da0fa...cbe

Skrevet

Er snakk om en større klubb. Ikke en "bygde-klubb".

Anonymous poster hash: cf466...0a9

Skrevet

Som tidligere nærmeste nabo til en mc-klubb (de kjøpte naboeiendommen noen år etter oss) sier jeg HELL NO!!! Og holder meg langt unna. De og de alene var eneste grunnen til at vi flyttet! Og eiendomsverdien på huset sank som f pga de.

Anonymous poster hash: be645...01e

Skrevet

HA eller Bandidos og deres like, og deres hangarounds, er god grunn til å løpe skrikende i motsatt retning.

Anonymous poster hash: 871d7...dce

Skrevet

Ville gjort meg noen tanker ja...

Skrevet

Alle MC klubber/gjebger er ikke det samme, men hvis vedkommende har noe med HA/ Bandidos etc, så tenker jeg at de har utrolig dårlig dømmekraft! Selvfølgelig virker de helt ok utad, men disse klubbene driver human trafficking, narkosmugling, torpedovirksomhet, våpensalg osv. Hvis man synes det er ok å affiliere seg med organisasjoner som driver med slikt så er det noe utrolig galt med verdigrunnlaget ditt!

Anonymous poster hash: af4fc...8ff

Skrevet

Jeg kjører selv MC og er med i en klubb. Men kunne aldri involvert meg med en mann som hadde tilknytning til en av 1% kubbene.

De fleste "damene" som er sammen med de gutta der er ikke kjent for å være blandt de smarteste.

Har flere bekjente i slike 1% klubber, de sier selv at de kvitter seg med dama når hun er ferdig pu..

Mange av dem er i 40-50 åra og damene er i begynnelsen av 20 åra.

Anonymous poster hash: 619f6...377

Hva er en 1% klubb?

Anonymous poster hash: d461a...d89

Skrevet

Er nabo med coffin cheaters, så naturlig nok kjenner jeg endel som vanker der. Mange pappaer. De hadde tom barnebursdag der som sønnen min var i :P

Anonymous poster hash: b44d9...ec9

Skrevet

Etter å ha jobbet i bhg i snart 15 år, tenker jeg i grunn ingenting om hva foreldrene driver med så lenge de tar vare på barna sine. Kanskje han er en bedre far enn en som er medlem på ett treningsenter og trener sju dager i uka.

Anonymous poster hash: e4f36...7fc

Skrevet

Er nabo med coffin cheaters, så naturlig nok kjenner jeg endel som vanker der. Mange pappaer. De hadde tom barnebursdag der som sønnen min var i :P

OMG! What?! Hadde de barnebursdag? Sjåkkerende altså.

Hør her folkens. Det er ingen som sier at alle MC-folk er kriminelle og det er ingen som sier at ikke MC-folk - til og med de som er medlem av HA eller Bandidos - kan være gode og omsorgsfulle foreldre.

Det som likevel er ganske klart er at HA og Bandidos er 1%-klubber. Alle andre klubber som ikke er 1%-klubber er ganske uinteressant i denne sammenhengen. Det sier seg selv at så godt som alle MC-klubber er helt ålreite klubber all den tid det faktisk heter 1%-klubber, eller hva?

Anonymous poster hash: 3a653...740

Skrevet

Mange snille og greie menn med i slike klubber. Vet det. Men dessverre, er man medlem i en "prospektklubb" til HA eller Bandidos, eller er direkte medlemmer av disse,- så har de noen grunnleggende holdninger jeg ikke er komfortabel med. De støtter både menneskehandel, utpressing og narkosalg. Om de fleste ikke direkte er involvert, så er de med og støtter dette gjennom sitt medlemskap.

Det er ikke et ukjent fenomen at personer rekrutteres av disse miljø til og stå utenfor skoler og tilby ulike rusmidler og rekruttere (mis-)brukere til fremtidig kundegrupper innenfor denne bransjen. Også dette kan være "vanlige mennesker" som gjerne har en gjeld HA/Bandidos skal kreve inn, de har da tatt over gjelde fra original kreditor, og man kan velge og betale tilbake gjennom narkosalg. Har selv hatt "HA jakker" på motorsykkel forbi huset vårt....Nettopp i det ærend at det var gjeld med i bilde...Greit at det var en person som helt alene hadde rotet seg borti det tullet,- men fant det IKKE morsomt. Vi bor langt på landet og det var et must og passere vår gård for at de kom til denne gården/huset for denne leide bosted. Det var to tilfeller med lengre tids mellomrom....

Finner det totalt unødvendig at man må være med i en MC gjeng som vil tilhøre et slikt miljø,- "for å dyrke sin interesse"....Det finnes det nok av klubber/grupper som har det gøy uten å måtte assosieres til disse. Klarer man ikke dyrke interessen sin utenfor disse gjengene, så er man ikke interessert nok. Hadde aldri vært aktuelt og ha et seriøst forhold til et slikt medlem. Om det dukker opp noen via bekjente i ulike lag, så har jeg ikke problem med å omgåes de der og da,- men kommer ikke til og prøve og beholde noe kontakt ut over det med slike. Igjen, det er de grunnleggende egenskapene med og ufarliggjøre noe som i utgangspunktet er bygget på kriminalitet. For meg,- ikke forenelig med barn og familieliv...

Hva om MINE barn får tilbud om narko av en selger for disse klubbene, eller andre? Hva om de ikke klarer motstå fristelsen (ok, må si at jeg kommer til og bebreide meg selv også!!!), hva om det blir starten på et misbruk? Skal jeg bare fortsette og være venner med personer som støtter slikt salg? Hjelper ikke at denne er en god venn eller god far da......

Anonymous poster hash: b66f4...bb9
Skrevet

Hør her folkens. Det er ingen som sier at alle MC-folk er kriminelle og det er ingen som sier at ikke MC-folk - til og med de som er medlem av HA eller Bandidos - kan være gode og omsorgsfulle foreldre.

Det som likevel er ganske klart er at HA og Bandidos er 1%-klubber. Alle andre klubber som ikke er 1%-klubber er ganske uinteressant i denne sammenhengen. Det sier seg selv at så godt som alle MC-klubber er helt ålreite klubber all den tid det faktisk heter 1%-klubber, eller hva?

Poenget var jo at de er ikke så skumle som folk tydeligvis tror..

Barnebursdag en dag og neste helg er det treff ned politisperringer rundt :P Og når media blåser opp det, så blir folk enda mer skeptiske

Skrevet

Barnebursdag en dag og neste helg er det treff ned politisperringer rundt :P Og når media blåser opp det, så blir folk enda mer skeptiske

Er forresten de kuleste bursdagene ;) får sitte på sykler, bestiller (alkoholfri) drinker i baren osv

Skrevet

Selvsagt blir folk skeptiske når det er behov for politisperringer rundt når de har treff. Det er ikke vanlig når enhver MC-klubb, eller annen klubb for den saks skyld, har treff det altså.

Og jeg, personlig, bygger ikke mine uttalelser på bakgrunn av at jeg synes de ser skumle ut eller fordi det er politisperringer når de har treff, jeg bygger dem på at både FBI, Canadiske "FBI" og Kripos uttaler at dette er organisasjoner som bedriver kriminell virksomhet, OG at klubbene selv innrømmer at de 1%-klubber...

Skrevet

Jeg har verdens snilleste,flotteste,mest støttende,oppegående,hardt arbeidende pappa.

Jeg elska,å ungene mine elsker å dra på hytta om sommeren for fisking,båtliv,grilling,bading ol med pappa/morfar.

Om han kommer seg dit med stasjonsvogn eller motorsykkel bryr vi oss svært lite om.

Ikke så mye som en parkeringsbot har han etter 20 år i en større mc-klubb.

At alle driver med organisert kriminalitet er bare SPRØYT!!

Dette er noe de fleste som faktisk har satt seg inn i ting vet.

Tro hva du vil om alle disse torpedoene,narkolangerne å hvitevaskerne..

Men flere av dem er aldri så mye som mistenkt i en eneste sak alla dette,å at du spekulerer på hvordan Bl.a.min pappa er finner jeg både krenkende og rimelig uvitende av deg.

Finnes da my kriminelt i dress,lederstillinger,viktige posisjoner,lærere,helsepersonell,trenerjobber ol også.

Men jeg generaliserer ikke dette fordi.

Det synes jeg du skal holde deg for god til også.

Håper du også leser oppfølgings sakene til Bl.a alt negativt om h-a ol..

Så du faktisk får med deg at norsk rett har gitt medhold ol i saker.

Anonymous poster hash: f2423...34f

Really?? Dette blir rett og slett for dumt altså. 

Jeg har aldri ment noe som helst om din pappa, bare så det er sagt. Å begynne å fortelle om deres sommerferier og fisketurer blir rimelig ute i denne sammenhengen, du skjønner det? Jeg har uttalt meg om HA og Bandidos som klubber, og forholder meg til hva FBI og Kripos mener om dette. Du må gjerne mene det er uvitende av meg, men jeg føler det er rimelig innafor for å si det sånn. Det er ikke slik at alle som bedriver kriminell virksomhet, eller oppholder seg i et miljø som bedriver kriminell virksomhet eller støtter et miljø som bedriver kriminell virksomhet, bare er slemme, fæle folk til enhver tid. Det er heller ikke slik at folk som er medlem av HA, eller på annen måte har tilknytning til dem, bedriver slikt hele tiden om i det hele tatt. Men er man et medlem, så aksepterer man også den delen av klubben, og det er tvilsomt i seg selv. Klubben har like forbanna en organisasjon som er involvert i kriminell virksomhet på verdensbasis. Det er ingen generalisering, det er faktum. Om du ikke vet det, så er det du som er blåøyd, ikke jeg som generaliserer. Bare så det er klart.

Og at noen saker er gitt medhold i norsk rett? Hva så?

Skrevet

Det er vanskelig å finne menn som er mer pusete og myke enn de MC gutta ;)

Jeg har ingen MC mann, men kjenner mange.

Jo større de er, jo mer tatoveringer de har, jo mer bustete langt hår og skjegg de har... jo mer pusegutter er de... er min erfaring ;)

Anonymous poster hash: 62d3a...a32

Skrevet

Lite respekt for slike svake sjeler. Aldri i livet om jeg hadde hatt barna mine rundt slike.

Det er en grunn for at politiet, FBI, Kripos mener det de mener. Eller tror dere kanskje ikke på ordensmakten? Det blir jo faktisk det dere mener!

Har nær familie i politiet og vet litt.

Anonymous poster hash: 14f32...759

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...