Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Forholdsvis rund, str på en drue, kanskje litt større.. Tror den er bevegelig.. Synes også jeg kjenner flere kuler på hver side, men ikke helt av samme kaliber. Skal til legen imorgen og gruer meg! Noen som har vært borte i lignende? Anonymous poster hash: cb989...f91
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Ja. Min var omtrent på samme størrelse, men synlig for andre. Hadde også noen som var litt mindre, ned mot kragebeinet. Ble sendt på ultralyd og til ØNH. Var en forstørret lymfeknute (som ble større enn det man regner som normalt), men den gikk tilbake av seg selv og fant aldri ut hva det var. Ikke noe stress Det er vanlig med kuler på halsen (lymfeknuter, altså) men de skal helst ikke være over centimeteren eller så. Anonymous poster hash: 0b025...a87
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Ja..hovnelymfeknuter er normalt hvis en er syk. Anonymous poster hash: c9c4a...ae2
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Venninna mi hadde en kul der - det var heldigvis bare en lymfeknute. Det er ganske vanlig 🙂 Anonymous poster hash: bf779...ae0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har et par senekuler på halsen som jeg har hatt i årevis. Ikke noe galt. Men slik skal selvfølgelig alltid undersøkes for det kan jo også være noe mer. Hi, ikke ta noen sorger på forskudd, for de aller, aller fleste er det helt ufarlig Anonymous poster hash: d0613...890
Kjerringa med agurken Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Har hatt hovne lymfekjertler flere ganger. Blir da en kul slik du beskriver enten på hals eller mot nakke. Det får som regel over av seg selv, men sliter man med å puste bør man kontakte lege. Verste min var 3-4 cm og jeg slet med pustinga. Kommer som regel i løpet av et par timer eller et par dager. Legene kan komme til å ta biopsi av den for sikkerhetsskyld (au!)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Høres veldig ut som hovne lymfeknuter. Det er helt normalt ved f.eks forkjølelse osv. At den er bevegelig er et godt tegn! Ikke bekymre deg! Anonymous poster hash: d8d48...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå