Gå til innhold

Falske positive tester?

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 sykluser nå fått klart positiv test ca 6-7dpo og ikke vært gravid. Første gang tenkte jeg det var en kjemisk for TR kom 2 dager senere. Denne gangen har jeg ikke fått noen blødning, og testen på morgenurin var negativ, mens den i går på formiddagen og midnatt var klart positiv.

Noen som har opplevd lignende? brukt forskjellige tester disse syklusene.

post-42-0-76621900-1456827836_thumb.jpeg

Anonymous poster hash: a8cec...e36

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144264104-falske-positive-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke bildet, men det kan jo hende du er gravid da.. har sett det er noen her som tester positivt på kveldsurin og negativt på morgenurin. Se det ann noen dager, ta en ny test med morgenurin så kanskje den blir positiv.

Har du noen symptomer som kan tilsi at du er gravid annet enn at mensen ikke har dukka opp da?

http://tinypic.com/r/syv6nk/9

Her er bilde (linken)

Det stikker i brystene og har en del murringer. Men jeg skal egentlig ha EL nå.. Så den positive Gtesten forvirrer meg. Har og fått positive EL-tester i 4 dager nå.

http://tinypic.com/r/syv6nk/9

Her er bilde (linken)

Det stikker i brystene og har en del murringer. Men jeg skal egentlig ha EL nå.. Så den positive Gtesten forvirrer meg. Har og fått positive EL-tester i 4 dager nå.

Hæh? Du skal ha EL nå?! Ja da er du nok ikke gravid. Da har jeg ikke peiling ass.. sorry 😉

Er sikkert noen andre her med en klok forklaring 😀

For meg ser den ene av de to testene positiv ut... Og en graviditetstest skal ikke slå ut med mindre du har hcg i urinen. En el test derimot reagerer på flere hormoner og slår positivt ut på både eggløsning og graviditet. En el-test kan også slå ut tidligere enn en g-test på graviditet.

Jeg selv har alltid fått klarere positive tester på ettermiddag/kveld enn morgen.... ( Har vært gravid 6 ganger, men mistet tre)

Har du flere tester? så ville jeg tatt en til nå og blir den positiv er du nok gravid, el kan komme under mensen eller rett etter mens.. 

Spendt på hvordan det går med deg:) Lykke til:)

Anonymous poster hash: 9455f...35c

Annonse

Jeg har 2 sykluser nå fått klart positiv test ca 6-7dpo og ikke vært gravid. Første gang tenkte jeg det var en kjemisk for TR kom 2 dager senere. Denne gangen har jeg ikke fått noen blødning, og testen på morgenurin var negativ, mens den i går på formiddagen og midnatt var klart positiv.

Noen som har opplevd lignende? brukt forskjellige tester disse syklusene.

test.jpeg

Har du testa på nytt med morgenurin? 😀

Oppdaterer litt. På dag 6 med positive EL-tester og negative graviditetstester. Murringer og ELslim i dag, så kanskje EL kommer nå?

De 3 siste syklusene har vært helt på bærtur... Det samne skjedde nemlig for 2 sykluser siden. Fikk positiv g-test 6, 8 og 10 dpo med flere negative innimellom. (Dette var et annet merke enn de jeg tester med nå) begynte å blø og regnet med det var en kjemisk. Neste syklus er normal, ingen positive g-tester og TR kommer som normalt. På syklusdag 16 fikk jeg positiv g-test, så negativ dagen etter, positiv dagen etter det igjen og positiv etter der igjen og så bare negative. Men får positive EL-tester... Kan det være en cyste?

Nei, dessverre, det har jeg ikke.

Tror jeg ringer legen på mandag, etter dager med negative tester har jeg nå fått 2 positive i dag. Så noe er det... Og hvis jeg er gravid vil jeg gjerne finne ut om det er 3 eller 10 uker..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...