Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Har hostet i 14 dager og kommet en liten skvett flere ganger. Synes det er dødsflaut! Ligget på latsiden med knipingen etter nr 2 for 2,5 år siden. Men nå er det jammen nok! Her skal det knipes👍🏻 noen som joiner meg? Anonymous poster hash: 61c47...877
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Jeg er med! ✌ Fire graviditeter og tre fødsler (ett sett tvillinger) var ikke noe problem. Meeen, siste året har jeg begynt å trene. Gikk lange turer først og så begynte jeg å jogge. Dét var det som skulle til gett. 😬 Etter jeg begynte å jogge, har jeg blitt lekk ved hvert host og nys! 🙈 "Jogg på," sa legen, "og kjør knipeøvelser! det gir seg etterhvert som du blir sterkere og går ned i vekt." Jo takk, har jogga av meg 20 kg. og lurer fortsatt på når det gir seg! 😂😂😂 Her går det i knipeøvelser hver kveld når jeg dusjer. (Eneste måten jeg husker at jeg må ta knipeøvelser på, hehe. 😜😄😄 Er jo såååå kjedelig at det er veldig lett å glemme. 🙈😄😄) Anonymous poster hash: 16c06...cbd
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har sterke underlivsmuskler, men har nettopp satt i gang å knipe flere ganger om dagen. Sliter med noe annet som også kan gi blæreproblemer som et symptom. Har opplevd flere ganger at jeg ikke har blærekontroll (tisser på meg ) og har tatt dette opp med spesialist fordi det kan være et symptom på at tilstanden min forverrer seg. Har blitt avvist uten noen undersøkelse at det bare er svak bekkenbunnsmuskulatur. Og jeg blir så provosert. Jeg har ingen problemer med å knipe hardt i 10 sekunder og så ha et kontrollert slipp av spenningen, og kan gjøre mange repetisjoner på samme måte. Kan gjøre det også i mer krevende kroppsstillinger. Jeg har for p.... undervist kvinner i knipeøvelser, jeg vet tilstanden til mine egne! Grrr! Så nå trener jeg mer bare på trass. Men det hjelper jo ikke på at blærekontrollen spontant bare forsvinner innimellom :/ Tar noen knipeøvelser før jeg legger meg, når jeg sitter og ser på tv, når jeg står i køen på butikken, sitter på bussen... hvor som helst, egentlig. Kniper når jeg står og lager mat også. Når jeg strikker, når jeg henger opp eller legger sammen klær. Så jeg er med... Anonymous poster hash: 374fd...314
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 Jeg glemmer stadig å gjöre dem. Har laget meg noen huskeregler - f.eks hver gang jeg ser/hörer/leser nyheter så kniper jeg. Anonymous poster hash: 2b1c1...9a1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Et lite tips hvis det er flere som er like late som meg er å kjøpe en elektronisk bekkenbunnstrener Anonymous poster hash: 45eee...45c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Hvordan skal de gjøres? Sjekk tips i disse trådene: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144082885-noen-som-har-klart-%C3%A5-trene-opp-bekkenbunnen-her/#entry145708983 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144000261-hvordan-trene-bekkenbunnenmusklene-der-nede-riktig/#entry144836964 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144170265-klarer-ikke-%C3%A5-gj%C3%B8re-knipe%C3%B8velser/#entry146680733 Anonymous poster hash: 374fd...314
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Et lite tips hvis det er flere som er like late som meg er å kjøpe en elektronisk bekkenbunnstrener Anonymous poster hash: 45eee...45c Hva er det? Link? Anonymous poster hash: fde88...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå