Gå til innhold

Hva synes dere om jentenavnet Noelle og guttenavnet Noel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes noelle er veldig fint. Klarer liksom å,få det til å,høres greit ut. Men noel, syntes jeg er litt vanskelig å klare å uttale greit på norsk. Da liker jeg faktisk bedre joel, men kanskje fordi jeg har hørt det mere.

Anonymous poster hash: 85566...52d

Syntes noelle er veldig fint. Klarer liksom å,få det til å,høres greit ut. Men noel, syntes jeg er litt vanskelig å klare å uttale greit på norsk. Da liker jeg faktisk bedre joel, men kanskje fordi jeg har hørt det mere.Anonymous poster hash: 85566...52d

Hvordan uttaler du Joel da?

Anonymous poster hash: 8e874...5cf

Noelle er nydelig:) Synes det fungerer fint på norsk, jeg. Uttaler det som Estelle, kanskje? Stum e på slutten, trykk på "elle". Noel uttaler jeg med trykk på begge stavelser. Fint, det også, men liker jentenavnet bedre.

Anonymous poster hash: b9cd3...ded

Noelle er nydelig:) Synes det fungerer fint på norsk, jeg. Uttaler det som Estelle, kanskje? Stum e på slutten, trykk på "elle". Noel uttaler jeg med trykk på begge stavelser. Fint, det også, men liker jentenavnet bedre.Anonymous poster hash: b9cd3...ded

Uttaler det som Estelle, ja, med stum e. Men jeg uttaler Noel også slik. Mulig jeg uttaler det feil? Har faktisk aldri møtt noen som heter det.

Jeg liker guttenavnet best på norsk. er oppvokst i Frankrike hvor navnet er vanlig både for gutter og jenter. er redd for mange vil uttale Noelle uten stum e til slutt

Anonymous poster hash: f22d3...25b

Annonse

Jeg liker guttenavnet best på norsk. er oppvokst i Frankrike hvor navnet er vanlig både for gutter og jenter. er redd for mange vil uttale Noelle uten stum e til sluttAnonymous poster hash: f22d3...25b

Hvordan uttaler du Noel? Er litt redd for at Noel blir for feminint.

Jeg liker guttenavnet best på norsk. er oppvokst i Frankrike hvor navnet er vanlig både for gutter og jenter. er redd for mange vil uttale Noelle uten stum e til sluttAnonymous poster hash: f22d3...25b

Angående stum e eller ei, går det nok fint. Jeg har også et navn med stum e som folk i Norge ikke alltid forstår hvordan uttales. Da har vi noe som forbinder oss ;)

Hvordan uttaler du Noel? Er litt redd for at Noel blir for feminint.

Mannen min kommenterte faktisk at han synes det var litt feminint. Jeg tenker ikke helt på det sånn, men kanskje fordi jeg har hørt det i serier og sånn på engelsk. Men greit å vite hva noen tenker når man skal vurdere. Synes de to blir litt like, da, og litt redd de kan forveksles. Ville i alle fall skrevet jentenavnet Noelle, og ikke Noell.

Anonymous poster hash: b9cd3...ded

Hvordan uttaler du Noel? Er litt redd for at Noel blir for feminint.Anonymous poster hash: 8e874...5cf

Mannen min kommenterte faktisk at han synes det var litt feminint. Jeg tenker ikke helt på det sånn, men kanskje fordi jeg har hørt det i serier og sånn på engelsk. Men greit å vite hva noen tenker når man skal vurdere. Synes de to blir litt like, da, og litt redd de kan forveksles. Ville i alle fall skrevet jentenavnet Noelle, og ikke Noell.Anonymous poster hash: b9cd3...ded

Noell er ikke aktuelt, nei. Det ser bare rart ut, og ingen vil forstå om det er snakk om en jente eller en gutt. Så i tilfelle blir det skrevet Noelle. Jeg synes personlig ikke at Noel er for feminint, men kan tenke meg at andre synes det.

Syntes noelle er veldig fint. Klarer liksom å,få det til å,høres greit ut. Men noel, syntes jeg er litt vanskelig å klare å uttale greit på norsk. Da liker jeg faktisk bedre joel, men kanskje fordi jeg har hørt det mere.Anonymous poster hash: 85566...52d

Hvordan uttaler du Joel da?Anonymous poster hash: 8e874...5cf

,ja si det. Jo- ell? Så blir jo veldig likt slik jeg ville sagt noelle. Noel har jeg egentlig bare hørt på engelsk.

Anonymous poster hash: 85566...52d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...