Gå til innhold

Et lite tips hvis det er flere her som hater synet av dekoder etc

Anbefalte innlegg

https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/tilbehor/fjernkontroll/knig-ir-eggs3/104388.11458/

Helt genialt!! Alt er godt skjult bak dører og trenger ikke åpne dørene for at fjernkontrollene skal virke! Hvorfor har ingen fortalt meg at dette finnes før 🙈😂

Anonymous poster hash: 7a62c...dca

Fortsetter under...

Dårlig gjort å holde sånt for dere selv i flere år 🙈😂 Har irritert meg grønn over dette i lange tider, men aldri tenkt tanken på at det finnes noe som løser problemet!

Skjønte ikke jeg. Er det sånn at man kan sette dekoderen i et annet rom? Er sikkert kjempedum, jeg...

Anonymous poster hash: 95ea8...810

Man kan ha dekoder/playstation og alle slike ting i tett tv-benk. Og fjernkontrollen virker gjennom skapdøra. Så slipper man å ha det synlig i åpne hyller.

Annonse

Skjønte ikke jeg. Er det sånn at man kan sette dekoderen i et annet rom? Er sikkert kjempedum, jeg...Anonymous poster hash: 95ea8...810

Man kan ha dekoder/playstation og alle slike ting i tett tv-benk. Og fjernkontrollen virker gjennom skapdøra. Så slipper man å ha det synlig i åpne hyller. Anonymous poster hash: 7a62c...dca

Åja. Visste ikke at det var et problem. Her er dekoder, bluerayspiller og annet plassert i et skap under tvn. Ikke noe problem å bruke fjernkontrollene for det.

Skjønte ikke jeg. Er det sånn at man kan sette dekoderen i et annet rom? Er sikkert kjempedum, jeg...Anonymous poster hash: 95ea8...810

Man kan ha dekoder/playstation og alle slike ting i tett tv-benk. Og fjernkontrollen virker gjennom skapdøra. Så slipper man å ha det synlig i åpne hyller. Anonymous poster hash: 7a62c...dca
Åja. Visste ikke at det var et problem. Her er dekoder, bluerayspiller og annet plassert i et skap under tvn. Ikke noe problem å bruke fjernkontrollene for det.

Kanskje du har noe lignende uten at du vet om det 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...