Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har fått påvist pco/pcos og skal starte opp med letrozol/femar! Om du ser noe graviditet på meg? Evt når og kjønn?

060291 og han 210287

Skrevet

Hei!

Har fått påvist pco/pcos og skal starte opp med letrozol/femar! Om du ser noe graviditet på meg? Evt når og kjønn?

060291 og han 210287

Hei. 

Jeg ser du blir gravid med en gutt. Men jeg klarer dessverre ikke å se når. Men barn blir det. 

Skrevet

Hei!

060291 og han 210287

Hei.

Jeg ser du blir gravid med en gutt. Men jeg klarer dessverre ikke å se når. Men barn blir det.

Tusen takk for svar😊 Har tidligere blitt spådd til april, og gutt! Venter i spenning

Skrevet

Er jeg gravid nå?

Skrevet

Er jeg gravid nå?

Ja jeg tror kanskje du er det. Men jeg får ikke opp noe konkret. Men det bør uansett ikke være så langt frem i tid. 

Skrevet

Er jeg gravid nå?

Ja jeg tror kanskje du er det. Men jeg får ikke opp noe konkret. Men det bør uansett ikke være så langt frem i tid.

Tusen takk for svar❤️ Tok en test i går sol viste en svak svak strek, men negativ idag:/

Skrevet

Er jeg gravid nå?

Tusen takk for svar❤️ Tok en test i går sol viste en svak svak strek, men negativ idag:/

Når venter du mensen da?

Skrevet

Har uregelmessige sykluser, så jeg vet ikke. Er på dag 32 i syklusen idag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...