Gå til innhold

Letrozol/femar erfaringer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er på min 4. runde nå og har foreløpig ikke blitt gravid. Men jeg har ikke pcos eller noe annet galt , fikk det kun for å gjøre eggløsningen helt optimal. Men jeg har lest om mange som har god effekt med dette, så ønsker deg lykke til 😊

Jeg er på min 4. runde nå og har foreløpig ikke blitt gravid. Men jeg har ikke pcos eller noe annet galt , fikk det kun for å gjøre eggløsningen helt optimal. Men jeg har lest om mange som har god effekt med dette, så ønsker deg lykke til 😊

Hvor mange tabletter tar du per runde?

Annonse

Om du har Eggløsning på egenhånd vil jo ultralyd og progesteron blodprøve på dag ca 21 vise☺

Progesteron prøven jeg tok viste at jeg ikke hadde hatt el på vanlig tidspunkt, men på ul idag så det ut som at el hadde vært, og at jeg snart ville få mensen

• 2 måneder senere...

Hei dere! 

Jeg har gått på Pergo tidligere uten at jeg ble gravid av det, og fikk da maksdosen som gynekologen vil gi meg. Gynekologen jeg går til er ganske tradisjonell og gir ikke ut Femar til sine pasienter. Kjenner dere til noen gynekologer i Oslo -området som, helst gjennom det offentlige, som gir ut Femar og følger opp dette? Har blitt tipset av andre om Femar. Vi har prøvd å bli gravid i litt over to år, jeg har diagnosen PCO eller PCOS (litt usikker) og har mistet en gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...