Gå til innhold

Name it softshell dress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med dressen?

Hvordan er de i størrelsen? 98 eller 104 til jente på straks tre år? Hun er ikke så lang, ca 93 cm.

Anonymous poster hash: 0591a...c8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville tatt 98 da 😊 Kjøpte nettopp ny til jenta mi som snart fyller 4 år i Str 104 og den var altfor stor..Str 98 passa helt perfekt 😊 Hun er rundt meteren!

Anonymous poster hash: 6b196...bcb

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med disse dressene og bruker de til begge barna mine.

Synes de er store i størrelsen. Har en datter på 2,5 år. Hun bruker strl 92 i klær, men går nok snart over i 98.

Prøvde dressen i strl 98 og den var stor! 92 passet bedre. Den er til og med litt lang på armer og ben, og romslig nok til å få plass til fleece under. Hun kan fint ha den i 86 og, men den begynner å bli litt trang...

Løp og kjøp

Anonymous poster hash: 60d9d...109

Skrevet

De er kjempegode! Har nr tre på rappen nå. Rett og slett billig og bra i forhold til mye annet😆

Anonymous poster hash: ac940...632

Skrevet

Går den bare opp til 104? Søkte på 110,men fant ingneting. Men det var en dårlig søkefunksjon da.

Anonymous poster hash: 4caef...aee

Skrevet

Er ikke softshell litt ubrukelig sånn generelt? Tåler vel ikke noe særlig vann før man blir våt? Har kun erfaring med plagg av softshell for voksne, bare så det er sagt. 

Skrevet

Husker ikke hvor store strl de har, men har kjøpt til sønnen min i strl 128 :o)

Anonymous poster hash: 60d9d...109

Skrevet

Er ikke softshell litt ubrukelig sånn generelt? Tåler vel ikke noe særlig vann før man blir våt? Har kun erfaring med plagg av softshell for voksne, bare så det er sagt.

De er lang fra ubrukelige, heller tvert imot. De kan brukes i både tørt og fuktig vær. Ved regnvær bruker vi regntøy uansett. Vi er ihvertfall storfornøyd. :)

Skrevet

Ja disse softshelldressene virker jo så myke og gode.. Men obs, pusteevnen et bare på 3000 g/m2/24h! Tenker ikke dere på dette? Den er jo så godt som potte tett:( prøv å blås luft med munnen gjennom en softshelldress fra name it, da tror jeg samtlige her får seg en overraskelse.. Sammenligner denne dressen med tvangstrøye: klamt, jævlig og veldig ubehagelig!

Kjøp heller reima, massevis på salg nå.

Anonymous poster hash: 86bf9...aa2

Skrevet

Jeg hadde denne, ikke så veldig fornøyd, trang passform til en normalt god i holda 1 åring. Virket klam i dressen, har softshelljakke selv og de er veldig tette. Men helt klart billige:)

Anonymous poster hash: ac747...889
Skrevet

Flere?

Anonymous poster hash: 0591a...c8c

Skrevet

Godt nøgd med dressen, den held seg like fin gjennom bruk og vask og er god å bevege seg i for ungane. Passforma er god til ungane mine, den blir ikkje brei og posete.

Skrevet

Beste kjøpet jeg har gjort i mitt liv.

Fikk til og med skryt i bhg.

Har den i mange str. til begge to.

Blir garantert til nr.3 også

Anonymous poster hash: a19f9...fdc

Skrevet

min er 3 år og bruker 110,men han er stor :) synes dressen er bra i str

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...