Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Vil prøve å få til ammingen igjen. Babyen hadde en del plager og for å redusere stress og slit så avsluttet jeg ammingen. Nå ser det ut til at babyen er helt kvitt plagene sine etter behandling og jeg har derfor prøvd å legge henne til brystet igjen. Men nå er hun jo så vant til at det renner ut av flasken at hun ikke orker å jobbe for melka. Er det greit å la henne måtte jobbe litt med tom flaske innimellom matingen? Anonymous poster hash: 4940f...bd7
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Eh? En tom flaske? Som at barnet da får i seg en haug med luft? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 7af76...72c
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Håper du kødder... Anonymous poster hash: 9820b...1ef
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Stakkars baby! Anonymous poster hash: 87eef...0c3
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn. Anonymous poster hash: 9820b...1ef
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 Hva med å pumpe slik at melken renner når babyen legges til? Ikke bruk tom flaske. Anonymous poster hash: 0b45d...48c
Gjest GulleGo´ Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 (endret) Her var det mange bastante svar må jeg si. Hold dere fast og finn fram nummeret til barnevernet nå, dibbere. Jeg fikk nemlig beskjed av ammehjelpen om å gjøre nettopp dette. Altså, ikke å sutte på en tom flaske, men å la babyen jobbe for melka, og ta pauser i matinga. Pauser hvor melka lå nederst i flaska og babyen ikke fikk noe melk. Regner med det var det du mente, HI? Til dem som trenger det svart på hvitt, så kan jeg jo sitere fra ammehjelpen.no, dette sitatet handler om langsom flaskemating. Først lar du barnet spise en liten stund av flasken, så legger du forsiktig flasken litt lenger ned, slik at melken som er igjen renner bakerst i flasken og ikke kommer frem til barnet som suger. Du kan alternativt også forsøke å legge barnet i en litt mer oppreist stilling, slik at det ikke like enkelt får tak i melken når du har "pauser". Ikke vær bekymret for om barnet suger til seg luft fra flasken; det er først når luften svelges at det kan gi luft i magen. Og svelger den gjør som regel barna ikke. https://ammehjelpen.no/artikkel/167/langsom-flaskemating Så legg vekk telefonnummeret til barnevernet, kjære dibbere. Endret 29. februar 2016 av GulleGo´
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 Eh? En tom flaske? Som at barnet da får i seg en haug med luft? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 7af76...72c Håper du kødder...Anonymous poster hash: 9820b...1ef Stakkars baby!Anonymous poster hash: 87eef...0c3 Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn.Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dagens latter! Fantastiske høner som hyler i kor. Tror jeg ler meg ihjel. Hvordan er det å være så dum??? Anonymous poster hash: 2542a...a9e
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #9 Skrevet 29. februar 2016 Eh? En tom flaske? Som at barnet da får i seg en haug med luft? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 7af76...72c Håper du kødder...Anonymous poster hash: 9820b...1ef Stakkars baby!Anonymous poster hash: 87eef...0c3 Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn.Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dagens latter! Fantastiske høner som hyler i kor. Tror jeg ler meg ihjel. Hvordan er det å være så dum??? Anonymous poster hash: 2542a...a9e LOL!!!! 😂😂😂 Anonymous poster hash: fa938...980
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #10 Skrevet 29. februar 2016 Eh? En tom flaske? Som at barnet da får i seg en haug med luft? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 7af76...72c Håper du kødder...Anonymous poster hash: 9820b...1ef Stakkars baby!Anonymous poster hash: 87eef...0c3 Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn.Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dagens latter! Fantastiske høner som hyler i kor. Tror jeg ler meg ihjel. Hvordan er det å være så dum??? Anonymous poster hash: 2542a...a9e LOL!!!! 😂😂😂 Anonymous poster hash: fa938...980 Det er morsomt at dere går fem på, tenkte jeg det ikke😂 skrev det selvsagt fordi det er en vanlig ting å skrive her inne. Men jo... Kunne absolutt vært reelt, men i dette tilfelle var det ikke det, beklager spøken😉😜🙈 Anonymous poster hash: 9820b...1ef
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #11 Skrevet 29. februar 2016 Eh? En tom flaske? Som at barnet da får i seg en haug med luft? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 7af76...72c Håper du kødder...Anonymous poster hash: 9820b...1ef Stakkars baby!Anonymous poster hash: 87eef...0c3 Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn.Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dagens latter! Fantastiske høner som hyler i kor. Tror jeg ler meg ihjel. Hvordan er det å være så dum??? Anonymous poster hash: 2542a...a9e LOL!!!! 😂😂😂 Anonymous poster hash: fa938...980 Det er morsomt at dere går fem på, tenkte jeg det ikke😂 skrev det selvsagt fordi det er en vanlig ting å skrive her inne. Men jo... Kunne absolutt vært reelt, men i dette tilfelle var det ikke det, beklager spøken😉😜🙈 Anonymous poster hash: 9820b...1ef Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn. Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dette var ikke en spøk. En spøk har ikke en sånn ordlyd, så ikke prøv å skyve det over på andre at du mislyktes fullstendig her, og prøver å komme deg ut av en idiotisk kommentar. Anonymous poster hash: f520d...56c
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #12 Skrevet 29. februar 2016 Eh? En tom flaske? Som at barnet da får i seg en haug med luft? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 7af76...72c Håper du kødder...Anonymous poster hash: 9820b...1ef Stakkars baby!Anonymous poster hash: 87eef...0c3 Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn.Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dagens latter! Fantastiske høner som hyler i kor. Tror jeg ler meg ihjel. Hvordan er det å være så dum??? Anonymous poster hash: 2542a...a9e LOL!!!! 😂😂😂 Anonymous poster hash: fa938...980 Det er morsomt at dere går fem på, tenkte jeg det ikke😂 skrev det selvsagt fordi det er en vanlig ting å skrive her inne. Men jo... Kunne absolutt vært reelt, men i dette tilfelle var det ikke det, beklager spøken😉😜🙈 Anonymous poster hash: 9820b...1ef Jaja, du skal ha for forsøket. Ikke lett å ro seg i land når man har tabbet seg ut så til de grader 😂 Anonymous poster hash: 2542a...a9e
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #13 Skrevet 29. februar 2016 Eh? En tom flaske? Som at barnet da får i seg en haug med luft? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 7af76...72c Håper du kødder...Anonymous poster hash: 9820b...1ef Stakkars baby!Anonymous poster hash: 87eef...0c3 Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn.Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dagens latter! Fantastiske høner som hyler i kor. Tror jeg ler meg ihjel. Hvordan er det å være så dum??? Anonymous poster hash: 2542a...a9e LOL!!!! 😂😂😂 Anonymous poster hash: fa938...980 Det er morsomt at dere går fem på, tenkte jeg det ikke😂 skrev det selvsagt fordi det er en vanlig ting å skrive her inne. Men jo... Kunne absolutt vært reelt, men i dette tilfelle var det ikke det, beklager spøken😉😜🙈 Anonymous poster hash: 9820b...1ef Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn. Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dette var ikke en spøk. En spøk har ikke en sånn ordlyd, så ikke prøv å skyve det over på andre at du mislyktes fullstendig her, og prøver å komme deg ut av en idiotisk kommentar. Anonymous poster hash: f520d...56c Ha ha, og hvis jeg mente det, hvorfor skulle jeg si at jeg tullet? Jeg sitter tross alt bak en skjerm😂 Anonymous poster hash: 9820b...1ef
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #14 Skrevet 29. februar 2016 Eh? En tom flaske? Som at barnet da får i seg en haug med luft? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 7af76...72c Håper du kødder...Anonymous poster hash: 9820b...1ef Stakkars baby!Anonymous poster hash: 87eef...0c3 Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn.Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dagens latter! Fantastiske høner som hyler i kor. Tror jeg ler meg ihjel. Hvordan er det å være så dum??? Anonymous poster hash: 2542a...a9e LOL!!!! 😂😂😂 Anonymous poster hash: fa938...980 Det er morsomt at dere går fem på, tenkte jeg det ikke😂 skrev det selvsagt fordi det er en vanlig ting å skrive her inne. Men jo... Kunne absolutt vært reelt, men i dette tilfelle var det ikke det, beklager spøken😉😜🙈 Anonymous poster hash: 9820b...1ef Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn. Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dette var ikke en spøk. En spøk har ikke en sånn ordlyd, så ikke prøv å skyve det over på andre at du mislyktes fullstendig her, og prøver å komme deg ut av en idiotisk kommentar. Anonymous poster hash: f520d...56c Ha ha, og hvis jeg mente det, hvorfor skulle jeg si at jeg tullet? Jeg sitter tross alt bak en skjerm😂 Anonymous poster hash: 9820b...1ef Har ingenting å vinne på å si at jeg kødda, ingen som vet hvem jeg er. Men...Ups... Dere kan spore ip-adressen😳 lusker meg stille ut før jeg blir oppdaget😣 FACEPLANT🙈😅😂 Anonymous poster hash: 9820b...1ef
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #15 Skrevet 29. februar 2016 Eh? En tom flaske? Som at barnet da får i seg en haug med luft? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 7af76...72c Håper du kødder...Anonymous poster hash: 9820b...1ef Stakkars baby!Anonymous poster hash: 87eef...0c3 Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn.Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dagens latter! Fantastiske høner som hyler i kor. Tror jeg ler meg ihjel. Hvordan er det å være så dum??? Anonymous poster hash: 2542a...a9e LOL!!!! 😂😂😂 Anonymous poster hash: fa938...980 Det er morsomt at dere går fem på, tenkte jeg det ikke😂 skrev det selvsagt fordi det er en vanlig ting å skrive her inne. Men jo... Kunne absolutt vært reelt, men i dette tilfelle var det ikke det, beklager spøken😉😜🙈 Anonymous poster hash: 9820b...1ef Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn. Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dette var ikke en spøk. En spøk har ikke en sånn ordlyd, så ikke prøv å skyve det over på andre at du mislyktes fullstendig her, og prøver å komme deg ut av en idiotisk kommentar. Anonymous poster hash: f520d...56c Skal ha rimelig skitne brilleglass for å IKKE se ironien her... De to øverste svarene virker derimot (dessverre) reelle. Anonymous poster hash: 1185f...2d0
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #16 Skrevet 29. februar 2016 Anonymous poster hash: af79a...ab7
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #17 Skrevet 29. februar 2016 Du innså selv hvor tåpelig det var og måtte derfor late som du bløffet? Nice one! 👌🏽👍🏽 Anonymous poster hash: 7af76...72c
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #18 Skrevet 29. februar 2016 Eh? En tom flaske? Som at barnet da får i seg en haug med luft? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 7af76...72c Håper du kødder...Anonymous poster hash: 9820b...1ef Stakkars baby!Anonymous poster hash: 87eef...0c3 Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn.Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dagens latter! Fantastiske høner som hyler i kor. Tror jeg ler meg ihjel. Hvordan er det å være så dum??? Anonymous poster hash: 2542a...a9e LOL!!!! Anonymous poster hash: fa938...980 Det er morsomt at dere går fem på, tenkte jeg det ikke skrev det selvsagt fordi det er en vanlig ting å skrive her inne. Men jo... Kunne absolutt vært reelt, men i dette tilfelle var det ikke det, beklager spøken Anonymous poster hash: 9820b...1ef Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn. Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dette var ikke en spøk. En spøk har ikke en sånn ordlyd, så ikke prøv å skyve det over på andre at du mislyktes fullstendig her, og prøver å komme deg ut av en idiotisk kommentar. Anonymous poster hash: f520d...56c Ha ha, og hvis jeg mente det, hvorfor skulle jeg si at jeg tullet? Jeg sitter tross alt bak en skjerm Anonymous poster hash: 9820b...1ef Har ingenting å vinne på å si at jeg kødda, ingen som vet hvem jeg er. Men...Ups... Dere kan spore ip-adressen lusker meg stille ut før jeg blir oppdaget FACEPLANT Anonymous poster hash: 9820b...1ef Face plant og facepalm er ikke det samme... http://www.urbandictionary.com/define.php?term=face+plant http://www.urbandictionary.com/define.php?term=facepalm Anonymous poster hash: e41d3...f01
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #19 Skrevet 29. februar 2016 Eh? En tom flaske? Som at barnet da får i seg en haug med luft? Er du seriøs? Anonymous poster hash: 7af76...72c Håper du kødder...Anonymous poster hash: 9820b...1ef Stakkars baby!Anonymous poster hash: 87eef...0c3 Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn.Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dagens latter! Fantastiske høner som hyler i kor. Tror jeg ler meg ihjel. Hvordan er det å være så dum??? Anonymous poster hash: 2542a...a9e LOL!!!! 😂😂😂 Anonymous poster hash: fa938...980 Det er morsomt at dere går fem på, tenkte jeg det ikke😂 skrev det selvsagt fordi det er en vanlig ting å skrive her inne. Men jo... Kunne absolutt vært reelt, men i dette tilfelle var det ikke det, beklager spøken😉😜🙈 Anonymous poster hash: 9820b...1ef Ring barnevernet. Noen bør spore ip-adresse. Sånne kvinner skal ikke ha barn. Anonymous poster hash: 9820b...1ef Dette var ikke en spøk. En spøk har ikke en sånn ordlyd, så ikke prøv å skyve det over på andre at du mislyktes fullstendig her, og prøver å komme deg ut av en idiotisk kommentar. Anonymous poster hash: f520d...56c Ha ha, og hvis jeg mente det, hvorfor skulle jeg si at jeg tullet? Jeg sitter tross alt bak en skjerm😂 Anonymous poster hash: 9820b...1ef Har ingenting å vinne på å si at jeg kødda, ingen som vet hvem jeg er. Men...Ups... Dere kan spore ip-adressen😳 lusker meg stille ut før jeg blir oppdaget😣 FACEPLANT🙈😅😂 Anonymous poster hash: 9820b...1ef Faceplant?? Om du ikke mente det er det faktisk enda verre. Du svarer en usikker mor med å hyle opp om barnevernet, helt uten smileys eller andre tegn på at du 'spøker'. Du tenker ikke at det er slemt? Anonymous poster hash: 2542a...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå