Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Skal brukes til intervju ifbm oppgave på universitetet. Noen som kan anbefale en? Eller har andre tips og triks man bør tenke på? Anonymous poster hash: 50dc7...4d5
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Lydopptak på iphone. Funker fint! Anonymous poster hash: 56bb7...637
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Jeg har ikke stort nok minne igjen på min gamle iPhone. Så jeg må ha en diktafon/båndopptaker. HI Anonymous poster hash: 50dc7...4d5
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Dytter... Anonymous poster hash: 50dc7...4d5
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 De fleste diktafonene er helt greie, men ledende leverandør på slikt utstyr til sykehus var Max Manus før i tiden (nå bruker alle sykehus dikteringsfunksjon i pasient- og journal-programmet Dips). Anonymous poster hash: c8611...00b
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 Bruk en som er kompatibel med en god programvare for diktering. Skrive av diktat uten enkel mulighet for start, stopp og spol tilbake er et mareritt. Hvis du skal skrive/diktere mye ville jeg også vurdert å skaffe meg pedalsett. Hilsen ei som har prøvd både med og uten programvare, og med og uten pedaler Anonymous poster hash: 3b309...188
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 Å bruke telefon til intervju ifb med oppgaver knyttet til vitenskap viser dårlig holdninger innenfor forskningsetikk. Mobiler er koblet til nettet og lydopptak kan bli delt på den måten. Man skal bruke en opptaker som ikke er koblet til noe nettverk på noen som helst måte. Det er viktig å sikre konfidensialitet til den man intervjuer også. Jeg had Anonymous poster hash: cb3d6...9a5
Gjest Antarctica Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 (endret) Både Sony og Panasonic har noen modeller som er verd å kikke på. Her er spesifikasjoner: PANASONIC RN-502 MICRO CASSETTE RECORDER WITH VOICE ACTIVATION (VAS) OPTION. ELECTRICITY DEMAND: 2 X 1,5 V BATTERIES OR 3V DC POWER. FUNCTIONS: BUTTONS: PLAY / RECORD REWIND FAST FORWARD EJECT VOLUME / VAS LEVEL (ADJOINED) TAPE SPEEDS: 2.4 1.2 TONE SELECTION: HIGH LOW ADJOINED SELECTION FOR: PAUSE + OFF + VAS / FAST PLAY MINIJACK MIC MINIJACK MONITOR / OUTPUT INTERNAL LOUDSPEAKER. -------------------------------------------- SONY M-425 MICROCASETTE-CORDER ELECTRICITY DEMAND: 2 X 1,5 V BATTERIES OR 3V DC POWER. FUNCTIONS: BUTTONS: PLAY RECORD REWIND / FAST FORWARD PAUSE EJECT VOLUME TAPE SPEEDS: 2.4 1.2 MINIJACK EAR / OUTPUT INTERNAL LOUDSPEAKER. Endret 29. februar 2016 av Pashla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå