Gå til innhold

Polarbrød. Mugner de raskt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud. Andre gang på en uke det er mugg på polarbrød. De første skivene er fine men to/tre skiver inn er det mugg.

Skjer det dere?

Anonymous poster hash: ca661...d99

Skrevet

Du må sjekke datoen. Går de ut samme dagen du kjøper eller etter mugler de jo fort.

Skrevet

Du må sjekke datoen. Går de ut samme dagen du kjøper eller etter mugler de jo fort.

Sjekker ALLTID dato på alle varer så det var god margin.

Anonymous poster hash: ca661...d99

Skrevet

Ja! Vi har ofte opplevd at de mygler før utløpsdato også.

Anonymous poster hash: 7c3ad...10d
Skrevet

De fleste butikker fryser polarbrød før de legges ut. Og den dårlige butikken vi handler i, regner jeg med bruker dager på å fryse det, så når de legger det ut i butikken, halvfrosset er det allerede gammelt :(

Mugger på en dag.

Om de er ferske holder de like lenge som brød :)

Anonymous poster hash: d9343...2d6

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Synes polarbrødene mugner fort, uavhengig av holdbarhetsdato. Jeg begynte å ha polarbrødene i kjøleskapet, nå varer de lenger. Kan til og med kjøpe to poser uten å tenke på at de sikkert mugner kjapt.

Skrevet

Polarbrød kommer til butikken som frysevare

Kjøp fra frysedisken så har de aldri vært tint og er helt ferske. Jeg har aldri opplevd mugg.

Jeg kjøper gjerne fra frysedisken og tar de rett hjem i fryseren hjemme. Tar opp dagens behov og tiner på kjøkkenbenken eller legger frosne i matboksen.

Har seriøst aldri sett mugg på polarbrød

Anonymous poster hash: 58f24...185

Skrevet

Kjøp fra frysedisken så har de aldri vært tint og er helt ferske. Jeg har aldri opplevd mugg.

Jeg kjøper gjerne fra frysedisken og tar de rett hjem i fryseren hjemme. Tar opp dagens behov og tiner på kjøkkenbenken eller legger frosne i matboksen.

Jeg har aldri sett polarbrød i frysedisken. Men det må jo være perfekt :)

Anonymous poster hash: a9569...fa0

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Har seriøst aldri sett mugg på polarbrødAnonymous poster hash: 58f24...185

Jeg har aldri sett polarbrød i frysedisken. Men det må jo være perfekt :)Anonymous poster hash: a9569...fa0

Da spør du bare betjeningen, da vet du. "Unnskyld, har du polarbrød på frys? Kunnejeg fått to-tre pakker av typen xx. Takk for hjelpen!"

Så vanskelig er det.

Skrevet

Jeg har aldri sett polarbrød i frysedisken. Men det må jo være perfekt :)

Anonymous poster hash: a9569...fa0

Her har både Rema og Prix det i frysedisken ved siden av de andre frosne brødvarene (ved de halvstekte rundstykkene, pitabrødene osv)

Skrevet

Aldri opplevd mugg jeg heller. Har til og med spist helt fint PB som har vært flere dager over tiden.

Skrevet

Mugg på polarbrød kan være vanskelig å se. Opplevde en gang at jeg så en liten prikk mugg på ett brød. Da jeg tittet nærmere på de andre hadde de åsså en eller flere små prikker. Vanskelig å se hvertfall hvis polarbrødet er grovt. Studerer alltid hvert brød før det spises.

Anonymous poster hash: 103ab...b9e

Skrevet

Bak dine egne. Det er en super oppskrift på Trines matblogg. 👍

Anonymous poster hash: bc7fe...a2d

Skrevet

Jeg fryser de umiddelbart, og tiner de i brødristeren når de skal spises. Da er de som nybakt hver gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...