Gå til innhold

IKM Uke 12

Anbefalte innlegg

Gravid 2-3 vil si at unnfangelsen fant sted for 2-3 uker siden. Så det kan vel stemme hvis du er 4 uker på vei? :)

Herlig start på påska tenker jeg!

Krysser fingrene for dere andre som skal teste i dagene fremover :)

Moter meg opp til å ta en test i morgen eller torsdag her. Forventet ikm i går eller i dag, men syklusen min varierer mellom 28 og 30 dager :)

Fortsetter under...

Bare nevner det i tilfelle du ikke vet om det. Du har krav på en "second opinion" fra en annen lege dersom du ønsker det. :-) går ivertfall an å håpe på at du treffer på en annen lege som behandler deg bedre. Vet selv hvor kjipt det er å gå ut av det kontoret rasende fordi de ikke ønsker å hjelpe.

Kommer ikkje til og bruke den second opinion. Pga dei kan prate seg i mellom legane. Takker for tipset.

Annonse

Den ser mye sterkere ut en tidligere tester ja. Enig i den.

Her har spottinga begynnt. Ikm lørdag. Fatter ikke den spottinga. Ødlegger jo alt. Dæmmit!!

Men fikk et hyggelig brev i posten idag. Innkalling til forsamtale på kk. Alt i august. Trodde den samtalen kom først i februar neste år. Da de har 12 mnd ventetid nå. Positivt overrasket.

Annonse

Takker det varmer.

Men er jo barre 10 dpo så er så redd det blir kjemisk igjen. Krysser og håper.

Når skal du teste ?

Jeg vet ikke... Er en dag over IKM nå, men IKM er jo ikke noe å stole på for meg. Veldig ømme pupper, men det kan bety både gravid og snart TR, så... Har vært litt småkvalm, men det er jo superlett å innbilde seg (og jeg er ikke småkvalm i 1tri, jeg er DRITkvalm). Tenker å holde ut noen dager til. Synes det er bedre å få TR enn å teste negativt.

Hurra, gratulere siot! Flott start på påsken😄😃

Ja amOr, det er jo helt fantastisk! Tipper det blir stas å fortelle legen at du nå er gravid?😄 Godt gjort å lage baby uten eggløsning😉

Jeg utsetter til i morgen tidlig. Forventet egentlig tanta på mandag som var, men har litt ustabil syklus. I morgen er det 15 dager siden eggløsning, krysser fingrene for at det holdt denne måneden😊

Hurra, gratulere siot! Flott start på påsken

Ja amOr, det er jo helt fantastisk! Tipper det blir stas å fortelle legen at du nå er gravid? Godt gjort å lage baby uten eggløsning

Jeg utsetter til i morgen tidlig. Forventet egentlig tanta på mandag som var, men har litt ustabil syklus. I morgen er det 15 dager siden eggløsning, krysser fingrene for at det holdt denne måneden

Skjønner ikke at du klarer å holde deg unna å teste, jeg! Jeg testa ikke før 14 dpo, men grunnen til at jeg holdt ut så lenge var jo pga gynekologen som fortalte meg med 99% sannsynlighet at jeg ikke hadde hatt eggløsning, så "visste" at det ikke var noe poeng i å teste :P 14 dpo var det noe som sa til meg at jeg bare måtte ta en test - og jaggu!!

Krysser fingrene for deg optimisten! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...