Gå til innhold

IKM Uke 12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dette kan nok variere mye alt etter hven du spør. Men jeg har alltid hørt at det er friskt blod man skal bekymre seg for, mens det du beskriver i de fleste tilfeller er ufarlig. Det kan nok uansett være lurt å følge litt med (som du helt sikkert gjør allerede) :)

Jeg hadde en kjemisk i januar, som startet med det du beskriver,men som raskt utviklet seg til vanlig menstruasjon (som kom fem dager for tidlig den mnd). Her må det sies at jeg startet testingen aaaltfor tidlig. Jeg fikk positive tester bare noen dager etter eggløsning. Så dette stemmer jo uansett ikke med din situasjon :)

I mitt første svangerskap hadde jeg mye av det du beskriver da jeg var 4-5 uker på vei, og også noe friskt blod nå og da, samt smerter/kramper/tak i magen så sterke at jeg var overbevist over at håpet var ute. Men alt var i orden og jeg fødte ei frisk og sprek jente samme år :)

Krysser fingrene for att dette er uskyldig og at alt er som det skal der inne!

Dette kan nok variere mye alt etter hven du spør. Men jeg har alltid hørt at det er friskt blod man skal bekymre seg for, mens det du beskriver i de fleste tilfeller er ufarlig. Det kan nok uansett være lurt å følge litt med (som du helt sikkert gjør allerede) :)

Jeg hadde en kjemisk i januar, som startet med det du beskriver,men som raskt utviklet seg til vanlig menstruasjon (som kom fem dager for tidlig den mnd). Her må det sies at jeg startet testingen aaaltfor tidlig. Jeg fikk positive tester bare noen dager etter eggløsning. Så dette stemmer jo uansett ikke med din situasjon :)

I mitt første svangerskap hadde jeg mye av det du beskriver da jeg var 4-5 uker på vei, og også noe friskt blod nå og da, samt smerter/kramper/tak i magen så sterke at jeg var overbevist over at håpet var ute. Men alt var i orden og jeg fødte ei frisk og sprek jente samme år :)

Krysser fingrene for att dette er uskyldig og at alt er som det skal der inne!

Tusen takk for langt svar!! Ja eg håper virkelig det er heilt ufarlig. Men skal på sjukehuset idag. Hadde fått time til utredning, men no skal dei heller sjekke graviditeten. Så får håpe dei kan gje meg positiv tilbakemelding så eg kan slappe litt av.

Da har jeg målt HCG med en ukes mellomrom (pga påsken ble det en hel uke). HCG dobler seg hver 46 time, dette lover godt :D

Da er topp. Tok i går og skal ta på mandag igjen. Er spent.

Kva slags dag tok du på og kor mykje hcg var det da. Jeg tok 4+4 så blir mandag 5 + 2.

Annonse

Sei ifrå når du får svar då. Eg er jo fortsatt skeptisk, for har blødd litt siden lørdag. Men legen meinte at det går fint så lenge eg ikkje kjenne smerter.

Eg spotter litt. Men har ryggsmerter og menssmerter sidan 3+2, det er av og på.  Tok ein Clearblue digital i dag og den viste gravid 2-3. 

Er det spotting med deg og ?

Eg spotter litt. Men har ryggsmerter og menssmerter sidan 3+2, det er av og på. Tok ein Clearblue digital i dag og den viste gravid 2-3.

Er det spotting med deg og ?

Ja spotting her og, har vert litt mindre idag enn dei andre dagane. Så håper det gir seg no!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...