Gå til innhold

IKM Uke 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg veldig lyst til å si GRATULERER til deg Utgått! ☺ ☺

Anonymous poster hash: df961...ecd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg veldig lyst til å si GRATULERER til deg Utgått! ☺ ☺

Anonymous poster hash: df961...ecd

Er så redd og si .... pga holder det. Krysser og håper etter 20 mnd.

Skrevet

Oj, Utgått! Jeg har aldri før sett at du har hatt en så sterk test før!!! Fantastisk <3

Skrevet

Enig med de andre, helt klart sterkere enn testene du har postet bilder av før!!!

Skrevet

Enig med de andre, helt klart sterkere enn testene du har postet bilder av før!!!

Signerer denne!! Jeg har troa 😄

Skrevet

Ser veldig positivt ut for deg utgått👍👍

vi venter i spenning med seg og håååper dette går rette veien!

Anonymous poster hash: 3d2ac...311

Skrevet

"Gravid 2-3" på CBD her! Så da er det bare å finne ei god unnskyldning før vinkvelden jeg skal på i kveld😄🙈

Skrevet

"Gravid 2-3" på CBD her! Så da er det bare å finne ei god unnskyldning før vinkvelden jeg skal på i kveld😄🙈

Denne var jeg ikke overrasket over! Gratulerer så mye!! 😄😄

Skrevet

"Gravid 2-3" på CBD her! Så da er det bare å finne ei god unnskyldning før vinkvelden jeg skal på i kveld

SPRUTRÆV den holde i lange baner.

Skrevet

Til dere erfarne, dyktige damer: varer et svangerskap i 282 eller 283 dager? Finner så mye rart på nettet.:-) Denne ene dagen utgjør enten november eller desember-termin for min del 😅😅😅😅

Skrevet

Den til høyre er tatt i dag, den til venstre på onsdag og den i midten på torsdag

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte i november. Tok en test torsdagsmorgen 11 dpo, svakt positiv. Ny test fredagsmorgen 12 dpo, den var mye svakere. Trodde håpet var ute. Ny test fredagskvelden, den var like sterk som torsdagsmorgenen.

Jeg googlet alt jeg kunne, og fant ut at det var helt normalt at testene kunne variere i styrke i starten, og da kunne jeg slappe av. :)

Idag er jeg 23+1, og lille sparker hver dag. :)

Anonymous poster hash: a06c7...f84

Skrevet

Synes det ser ut som om den er sterkere i dag, jeg da.

Skrevet

Men graviditetstestene skulle vel blitt sterkere innen 2,5 døgn? Det jeg reagerer på, og tør ikke slippe jubelen løs

Skrevet

Men graviditetstestene skulle vel blitt sterkere innen 2,5 døgn? Det jeg reagerer på, og tør ikke slippe jubelen løs

Google på el tester som gravid tester.

Skrevet

Uff da er spottingen i gang i gjen. Nei

Krysser og håper

Skrevet

Tanta kom for fullt her selvfølgelig så da blir det ikke 2016.

Skrevet

* ...... 2016 baby ( trykka litt fort )

Får satse på 2017 da.

Skrevet

Da har jeg ryggsmerter av og på og menssmerter sterkere, så vit sårebryst, ikkje blod på papiret da jeg tørka og høy temp. Veit ikkje kva eg skal tru lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...