Gå til innhold

IKM Uke 12

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse til både siot og am0r, vet at dere begge har prøvd en stund. :)

Når har dere termin, og hva var reaksjonen til de fremtidige pappaene? :)

Anonymous poster hash: a06c7...f84

Tusen takk! :-) Termin helt i slutten av november. Den fremditige pappaen har tatt det hele med knusende ro - like rolig og stødig som han alltid er ;-) Og på grunn av SA i desember kommer han nok heller ikke til å slå ut håret heller :-) Og det er helt greit. :-)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye siot og amor 😊 Vet dere har prøvd en srund og det gir slike som meg som et i pp12 nå, håp! 😄 Kan jeg spørre om hva som gjorde at det tok så lang tid (noe "galt" med dere ?) Og om det fikk noen slags hjelp , eller om dere har tanker rundt hvorfor det klaffet akkurat nå ? 😊

Annonse

Gratulerer så mye siot og amor Vet dere har prøvd en srund og det gir slike som meg som et i pp12 nå, håp! Kan jeg spørre om hva som gjorde at det tok så lang tid (noe "galt" med dere ?) Og om det fikk noen slags hjelp , eller om dere har tanker rundt hvorfor det klaffet akkurat nå ?

Tusen takk! :D Vi har prøvd nå i 15 mnd, på vårt første. Jeg fikk diagnosen PCO, heldigvis en lett variant skulle det vise seg, for med litt vektnedgang så kom eggløsningene oftere, og ikke bare et par ganger i året (antageligvis). Jeg var dog ikke overvektig, men hadde gått opp rundt 10 kg etter prevansjonsslutt, noe som visstnok er veldig vanlig for de med PCO, altså at prevansjonen holder PCO i sjakk = vektkontroll. :-) Denne mnd hadde jeg ikke hatt eggløsning i følge gynekologen, så det var snakk om å stimulere til eggløsning med pergotime/letrozol etc. Men nå slapp jeg unna da, gitt. :-) SÅÅÅÅÅÅ: Om det er flere der ute som leser dette, spesielt PCO-damer, det er håp selv uten hjelp! Vektnedgang funket for meg!

Hvorfor det klaffet akkurat denne mnd det aner jeg dessverre ikke. Tilfeldigheter? :-)

Hehe amOr,det frister litt å teste ja!🙈 Fikk knallpositive g-tester i januar (gravid 2-3 på clear blue digital), så kom mensen som normalt noen dager senere. Så da lærte jeg at man bør vente😄

Når er det dere andre forventer ikm? Og når tester dere? Spennende påske dette!☺

Endret av Optimisten :)

Det var defekt lutealfase hos meg og trege svømmere hos mannen som jeg vil tro var en del av grunnen til at det tok tid....

Denne mnd gav jeg litt blaffen, jeg var så ufattelig lei og sliten av å prøve å bli gravid og tenke på det hele tiden. Var opptatt med andre ting. Og så har jeg bedd og bært et håp hele veien. Tror at til mer en stresser og prøver alskens for å bli gravid, til vanskeligere blir det nesten. Fikk råd av gynekologen å slappe av og tenke på andre ting (lettere sagt enn gjort...!) :)

Annonse

Jeg er 4 dager over forventet ikm nå. Er overraskende rolig, selv om jeg har ei skuff full av tester🙈😄 Vi er så velsignet å ha et barn allerede, og jeg var IKKE så rolig da vi prøvde på første😄 Godt å kjenne at testomanien ikke er like sterk☺ Noen som skal teste i helga?

Har mens smerter og so inn i hampe reva svie i dåsa. Har brukt nesten ei halv tube med Canestein. Dette bruker jeg og få dagen før mens utbrudd. Har fortsatt høy temp men blir vel eit fall i morgon.

Har ikkje testa sidan i går men er innstilt til ny 21 pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...