Gå til innhold

Forslag til mellomnavn til Edward

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg har vært uenig om navn i all tid. 

Nå har vi kommet til enighet om at vi begge liker navnet Edward :danse: (ja det er uvanlig å skrive det med w, men vi liker det best).

Men da vi også har et etternavn på E, og jeg aller helst vil ha dobbeltnavn trenger vi forslag på mellomnavn. 

Er det noen som har forslag? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144263871-forslag-til-mellomnavn-til-edward/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edvard er kjenpefint:) (siden du kommenterer skrivemåten regner jeg med at dere har tenkt gjennom det og bestemt dere, og ikke synes deg gjør noe at dere og han må stave/rette på det hver gang;)) Synes ikke det gjør noe med fornavn og etternavn på samme bokstav, det er bare stilig:) Men om dere ønsker to fornavn uansett, er jo det greit. Har valgt det, vi, også:)

Edvard Martinus

Edvard Cornelius

Edvard Sebastian

Edvard Mathias

Edvard Theodor

Edvard Amandus

Edvard August

Edvard Alexander

Edvard Sakarias

Edvard Aurelius

Edvard Constantin

Edvard Tobias

Edvard Nathaniel

Edvard Johannes

Edvard Olaves

Anonymous poster hash: 6b973...dbc

Edvard er kjenpefint:) (siden du kommenterer skrivemåten regner jeg med at dere har tenkt gjennom det og bestemt dere, og ikke synes deg gjør noe at dere og han må stave/rette på det hver gang;)) Synes ikke det gjør noe med fornavn og etternavn på samme bokstav, det er bare stilig:) Men om dere ønsker to fornavn uansett, er jo det greit. Har valgt det, vi, også:)

Edvard Martinus

Edvard Cornelius

Edvard Sebastian

Edvard Mathias

Edvard Theodor

Edvard Amandus

Edvard August

Edvard Alexander

Edvard Sakarias

Edvard Aurelius

Edvard Constantin

Edvard Tobias

Edvard Nathaniel

Edvard Johannes

Edvard Olaves

*kjempefint

Takk for masse tips! 

Ja, vi ønsker å bruke en mer internasjonal skrivemåte og da Edward med W og ikke v. Selv har jeg ett mellomnavn der jeg har måttet rette på skrivemåten uten at det har plaget meg i særlig grad. Mellomnavnet vil uansett ikke bli et navn som brukes i hverdagen da hadde vi villet ha bindestrek i mellom. 

Fikk et forslag av en venninne - Eward Abel - noe vi begge syns klinger fint. I tillegg kan man da trekke tråden til at Edward er det kunstneriske (jeg er den av oss som er kunstnerisk), mens Abel er fra mattematikeren (mannen er veldig god i matte osv), noe vi syns var litt morsomt.  :Nikke: hva syns dere om det? 

Ellers likte jeg Edward August, Edward Olaves og Edward Aurelius  :babygutt:

Annonse

Edward August!

Anonymous poster hash: 76f42...b04

Helt enig i at Edward August er fint, men mannen er ikke enig... :/ 

Foreløpig er det eneste han vil vurdere Edward og Abel som mellomnavn. Det høres fint ut med etternavnet vårt etter det igjen syns vi. Men skulle jo gjerne hatt flere alternativer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...