Gå til innhold

Teit spørsmål, men er det vanlig å bruke glidemiddel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen det føles naturlig å snakke med dette om så jeg spør her :)

Jeg blir ganske våt under forspillet, men om vi har sex en stund uten at jeg stimulerer klitoris så blir det ganske tørt for å si det sånn..

Mannen min bruker mye lengere tid enn meg på å komme, derfor venter jeg til slutten før jeg begynner å ta på meg selv.

Men jeg blir jo sår av at det er tørt.

Så lurer på om det er vanlig å bruke glidemiddel?

Har brukt det før rett etter fødsel og sånt men nå tenker jeg litt generelt sett.

Anonymous poster hash: 0f611...ee7

Fortsetter under...

Skrevet

Vi gjør det fordi vi liker det. Jeg blir mer enn våt nok, men bruker silikonbasert glidemiddel likevel - gjerne over hele kroppen 😂

Anonymous poster hash: e7970...077

Skrevet

Aner ikke om det er vanlig, men vanlig for meg. Bruker silikonbasert jeg også. Det blir ikke så klissete.

Er en sort flaske vi kjøper på kondomeriet. Litt dyr, men drøy i bruk. Har prøvd flere ulike typer, men ingen som måler seg med denne. Anbefales!

Anonymous poster hash: a8238...df5

Skrevet

Vi bruker glidemiddel hver gang, for å unngå å bli sår.

Anonymous poster hash: 4456e...e49

Skrevet

Jeg har også lurt på dette, sikkert fordi jeg aldri har brukt det selv og derfor blir litt forundret når jeg stadig leser om det. Etter hvert har jeg kommet fram til at jeg antagelig er unormalt våt av meg, dessuten har jeg ikke noe problemmed å bruke spytt skulle det nå likevel være en tanke tørt (for eksempel utenpå klitoris når han er inni meg). Jeg har aldri blitt tørr innvendig når vi har sex, uansett hvor lenge vi har holdt på, om jeg har vært gravid, ammet osv. Mitt problem er vel heller at jeg blir for våt.

Anonymous poster hash: 2106a...08d
Skrevet

Ja, jeg bruker det, særlig når vi ikke har tid til forspill, og bare vil dundre på, men også fordi vi har mye analsex, og da må det til. Foretrekker silikonbasert.

Anonymous poster hash: 3e72e...789

Annonse

Skrevet

Ja, jeg bruker det, særlig når vi ikke har tid til forspill, og bare vil dundre på, men også fordi vi har mye analsex, og da må det til. Foretrekker silikonbasert.

Hm, vi har analsex vi også, men fortsatt aldri brukt glidekrem. Han er inni vagina først da, og blir våt der før han beveger seg opp. Er det helt uvanlig med analsex uten glidemiddel? (han går selvsagt ikke tilbake til vagina etter anal, bare for å understreke det!).

Skrevet

Har ingen det føles naturlig å snakke med dette om så jeg spør her :)

Jeg blir ganske våt under forspillet, men om vi har sex en stund uten at jeg stimulerer klitoris så blir det ganske tørt for å si det sånn..

Mannen min bruker mye lengere tid enn meg på å komme, derfor venter jeg til slutten før jeg begynner å ta på meg selv.

Men jeg blir jo sår av at det er tørt.

Så lurer på om det er vanlig å bruke glidemiddel?

Har brukt det før rett etter fødsel og sånt men nå tenker jeg litt generelt sett.Anonymous poster hash: 0f611...ee7

Aldri brukt! Men det hørtes jo relativt kjipt ut slik dere har det så kanskje ikke så rart du er tørr?

Anonymous poster hash: 29edf...67a

Skrevet

Du er heldig som kommer lett.. Jeg elsker sex og er alltid våt, men kommer ikke alltid. Jeg har jo ofte tenkt jeg er alt for våt så det blir lite friksjon.. Men siden dere bruker glideniddel må det jo bare være bra😉

Anonymous poster hash: bdab7...2f8

Skrevet

Bruker det på klitoris. Men ellers trengs det ikke, synes heller jeg blir alt for våt.

Anonymous poster hash: 8da6f...c19
Skrevet

Nei, har ikke kommet i overgangsalderen enda, så det trengs ikke.

Anonymous poster hash: 05b5d...c08

Skrevet

Jeg er 39, har ikke kommet i overgangsalderen, men med årene er jeg likevel blitt "tørrere". Blir våt, men det holder ikke hele runden hvis vi holder på lenge. Og det gjør vi gjerne 😊 Jeg foretrekker også silikonbasert, de andre er ikke så drøye i bruk og kan trenge påfyll. Liker følelsen det gir også, blir ekstra tent av det.

Anonymous poster hash: 22948...745

Skrevet

Du er heldig som kommer lett.. Jeg elsker sex og er alltid våt, men kommer ikke alltid. Jeg har jo ofte tenkt jeg er alt for våt så det blir lite friksjon.. Men siden dere bruker glideniddel må det jo bare være bra

Anonymous poster hash: bdab7...2f8

Jeg er også en av de som blir veldig våt, og egentlig for våt. Et tips er å ha en vaskeklut i nærheten og tørke litt bort en gang eller to mens man holder på - husk å tørke penis også.  Da får man mer friksjon igjen :)

Anonymous poster hash: a12c0...864

Annonse

Skrevet

Brukte det ikke før barn, men to barn sent i 30-årene har endret noe så nå foretrekker jeg/vi å bruke glide.

Anonymous poster hash: 06620...45c

Skrevet

Mangel på sosial intelligens, eller?

Skrevet

Gratulerer med å være perfekt på alle måter!

Skrevet

Hm, vi har analsex vi også, men fortsatt aldri brukt glidekrem. Han er inni vagina først da, og blir våt der før han beveger seg opp. Er det helt uvanlig med analsex uten glidemiddel? (han går selvsagt ikke tilbake til vagina etter anal, bare for å understreke det!).

Nei altså, trenger du ikke så trenger du ikke, men jeg er veldig sensitiv, så redd for at det skal bli for mye friksjon. Har som regel analsex når vaginal er utelukket, akkurat nå er det er lang periode, så jeg får ikke med noe glid fra skjeden.

Skrevet

Jeg er nesten avhengig av det. Slitt i mange år at jeg trenger laaaaang tid på å bli våt, og ikke minst forbli våt. Blir fort tørr så en liten dæsj glidemiddel gjør susen :) En del spytt funker også.

Anonymous poster hash: 95afb...3a1

Skrevet

Vi bruker det hver eneste gang.

Anonymous poster hash: b57be...ed0

Skrevet

Nei, skjønner at du er fjortis siden du er så uvitende.

Anonymous poster hash: ee236...286

Skrevet

Helt normalt.

Det er inne i sjeden smøringen lages, og når penis er inni der, så kommer det ikke ut noe sekret som kan føres mot klitoris

Men glidemiddel behøves ikke, spytt fungerer lenge.

Anonymous poster hash: a3293...075

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...