Gå til innhold

Bruker dere bakepapiret flere ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det får en mørkere/brun farge etter én gang, og er redd det skal ta fyr.

Anonymous poster hash: cae91...62b

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, aldri nå lengre. Gjorde det før, og det resulterte i spontanantenning. Fortsatte likevel som før, bare ekstra nøye på å ikke få papiret borti veggene og bytte ut papiret ofte. Men så tok likevel et nytt papir fyr og da sa jeg takk og farvel til gjenbruk.

Fikk allikevel ikke overtalt samboer til å følge samme linje, før et bakepapir han brukte tok fyr...

Anonymous poster hash: 80c02...4f5

Så rart ... Jeg baker mye og bruker mye bakepapir og har brukt det i over 20 år nå og har aldri noensinne opplevd at det antenner seg selv fordi om jeg bruker samme på nytt opp til 5-6 ganger. Ikke har jeg hørt om at det har skjedd med venner og i familie heller. Du er sikker på at du bruker bakepapir og ikke matpapir?

Anonymous poster hash: 81f59...8e1

Skrevet

Nei, aldri nå lengre. Gjorde det før, og det resulterte i spontanantenning. Fortsatte likevel som før, bare ekstra nøye på å ikke få papiret borti veggene og bytte ut papiret ofte. Men så tok likevel et nytt papir fyr og da sa jeg takk og farvel til gjenbruk.

Fikk allikevel ikke overtalt samboer til å følge samme linje, før et bakepapir han brukte tok fyr...

Anonymous poster hash: 80c02...4f5

Så rart ... Jeg baker mye og bruker mye bakepapir og har brukt det i over 20 år nå og har aldri noensinne opplevd at det antenner seg selv fordi om jeg bruker samme på nytt opp til 5-6 ganger. Ikke har jeg hørt om at det har skjedd med venner og i familie heller. Du er sikker på at du bruker bakepapir og ikke matpapir?

Anonymous poster hash: 81f59...8e1

Samme her! Bruker bakepapir som lokk på en gryterett som bakes i 275 grader lenge. Aldri antent

Anonymous poster hash: f6f5e...473

Skrevet

Bakepapir er en så liten utgift at der spanderer jeg på meg nytt hver gang.

Men nå har guttungen cøliaki, så hadde aldri tatt sjansen på gjenbruk uansett.

Skrevet

Jeg bruker teflon/gjenbruksark til rundstykker, frossenpizza o.l. de vaskes og brukes i evigheter før de er oppbrukt.

Til grisete ting som f.eks. kanelboller, bruker jeg bakepapir, og kaster.

Forresten har jeg bakepapir i brødformene. De brukes mange ganger! 👍🏻😊

Anonymous poster hash: 3e6b4...f71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...