Gå til innhold

Skal jeg male gulv lister med samme farge som veggen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hva slags uttrykk du ønsker på rommet, evt også størrelsen tenker jeg.... jeg synes gulvlister bør være like som veggene i særlig mindre rom, da det kan gi rommet en mer luftig og større følelse. Om du maler listene i en annen farge kan det forminske rommet litt. Men har du et stort rom kan det være kjempe lekkert! :)

Anonymous poster hash: 132c9...b44

Her har vi stor sett samme farge som veggen. Vi har valgt hvite lister pga at vi har malte hvite lister i resten av huset. Vi vil derfor få like lister som veggene stort sett over alt utenom et par vegger som vi har malt i farger. Vi har bygd på huset, så for at de stedene hvor gammelt går over i nytt skal bli mest mulig harmonisk så har vi valgt hvite lister på det nye. På ett rom har jeg valgt å male i annen farge enn hvit så har jeg malt helt ned. Tenkte først at gulvlisten skulle være hvit, men så så det mer harmonisk ut med samme farge på listene. Hadde jeg feks bygd nytt så ville jeg gått for det ei skriver over her. Taklisten samme farge som tak og gulvlisten samme farge/treverk som gulvet.

Anonymous poster hash: 52b39...c16

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...