Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #1 Skrevet 28. februar 2016 Hvordan gikk du frem for å få det på resept? Og hvem er det som setter sprøytene? Og om du har gjort dette, uavhengig om du fikk på blå resept eller ei, hvordan gikk det? Jeg sliter veldig med spenninger i nakke og rygg og vondt i ansiktet/ hodet og tinnitus. Dette går veldig utover livskvaliteten min. Kjenner at muskelen er stram hele tiden og jeg må minne meg selv på å slappe av. men det er ikke lett. I tillegg til alle vondtene så ser ansiktet mitt veldig maskulint ut pga musklene. Jeg har forsøkt alt mulig bortsett fra botox og bittskinne(skal få det nå). Anonymous poster hash: b7243...4da
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #2 Skrevet 28. februar 2016 Du sier du har forsøkt alt - hva er alt? Anonymous poster hash: 8ef2a...5ae
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #3 Skrevet 28. februar 2016 Du må jo prøve å finne ut hvorfor og så gjøre noe med det. Å bruke medisiner når man ikke trenger det er dumt for deg og dyrt for samfunnet. Få deg en rekvisisjon til en fysioterapeut som kan gi deg øvelser og lære deg avspenning. Og så til spørsmålet ditt Jeg kjenner ei som får botox på sh hver tredje måned. Hun har masse rykninger i ansiktet pga en hjernesvulst. Anonymous poster hash: 46c70...8e4
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Skrevet 28. februar 2016 Jeg får det på blåresept, men da på indikasjon kronisk migrene. Jeg har også rikelig med tensjonshodepine. Nevrolog foreskrev botox og setter sprøytene hver tredje måned. Da får jeg stikk i øverste del av pannen, tinning, kjevemuskulatur, nakke og litt nedover nakkemuskulaturen mot ryggen. Jeg har god effekt av det, men det har ikke vært noen mirakelkur - men fra helt invalid til delvis arbeidsfør har det fått meg. Anonymous poster hash: 84bd2...eff
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Jeg får det på blå resept for migrene. Nevrolog søkte om godkjennelse fra helfo for å få det på blå resept. Hvordan det er for kjevemuskulatur vet jeg ikke, men ta kontakt med legen din så hjelper han deg videre Anonymous poster hash: 50272...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå