Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #1 Skrevet 27. februar 2016 Kan den anbefales? Vurderer den som sportsvogn til 1 åringen. Fungerer det bra å sove i den? Tenker å bruke den til å gå litt lengre turer (delvis grusvei), ha den som sovevogn i barnehagen og noen byturen ☺ Hvis noen av dere har god peiling, jeg fant denne på jollyroom: http://www.jollyroom.no/produkter/baby-jogger-city-elite-single-black Er dette 2014 modellen? Litt nede på siden under info står det at 2014 modellen har ny logo og SPF 50 i kalesjen. Men mener de at dette er 2014 modellen som selges, eller mener de at alle vognene etter 2014 har det ovennevnte? Den er jo litt billigere på jollyroom enn babyshop og barnas hus, men gidder ikke å kjøpe 2014 modellen ny, da kan jeg heller kjøpe en nyere modell på de andre butikkene eller en brukt på finn 😀 Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Anbefales på det sterkeste! 👍 Den er solid og den er lett å legge sammen. Super å trille på alle underlag. Anonymous poster hash: 009b7...ac2
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Er det ikke greit å kjøpe den i butikk, lettere å forholde seg til angående evt reklamasjon og service. Min erfaring i alle fall. Begge butikkene du nevner har vel prismatch sist jeg sjekket. Virkelig super vogn forresten. Anonymous poster hash: 081e2...cf4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 Ville også vurdert babyjogger city mini GT hvis jeg var deg. Veldig lik city elite, litt mindre (men like bra hjul), og lettere. Vi har den som eneste vogn, er fin både på grus, i gjørme og i snø. Anonymous poster hash: 79cb8...1aa
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 Ville også vurdert babyjogger city mini GT hvis jeg var deg. Veldig lik city elite, litt mindre (men like bra hjul), og lettere. Vi har den som eneste vogn, er fin både på grus, i gjørme og i snø. Anonymous poster hash: 79cb8...1aa Takk for svar ☺ Jeg har sett på den også, men det står at maksvekt er 20 kg, og jeg har en relativt stor 1 åring. Tror at den elite kan vare helt til han ikke trenger vogn mer, men er usikker på om han overstiger 20 kg før han slutter med vogn. Han er veldig lang også, så kanskje best med den som er større? Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #7 Skrevet 27. februar 2016 Er det ikke greit å kjøpe den i butikk, lettere å forholde seg til angående evt reklamasjon og service. Min erfaring i alle fall. Begge butikkene du nevner har vel prismatch sist jeg sjekket. Virkelig super vogn forresten. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Takk for svar ☺ jo, det er det jeg også lurer litt på. Lettere med reklamasjon hvis noe skulle skje. Men er usikker på om jeg vil betale så mye mer for det 😉 Har god erfaring med jollyroom på andre reklamasjoner hvertfall ☺ Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #8 Skrevet 27. februar 2016 Takk for svar dere ☺ virker som det er en super vogn og at flere er fornøyd ☺ Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #9 Skrevet 27. februar 2016 Elsker den vognen!! Anonymous poster hash: a8da9...c3b
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #10 Skrevet 27. februar 2016 Er det ikke greit å kjøpe den i butikk, lettere å forholde seg til angående evt reklamasjon og service. Min erfaring i alle fall. Begge butikkene du nevner har vel prismatch sist jeg sjekket. Virkelig super vogn forresten. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Takk for svar ☺ jo, det er det jeg også lurer litt på. Lettere med reklamasjon hvis noe skulle skje. Men er usikker på om jeg vil betale så mye mer for det 😉 Har god erfaring med jollyroom på andre reklamasjoner hvertfall ☺ Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f Du betaler jo nøyaktig det samme om du bruker prismatch :-) Men super vogn uansett hvor du kjøper den. Anonymous poster hash: 081e2...cf4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #11 Skrevet 27. februar 2016 Er det ikke greit å kjøpe den i butikk, lettere å forholde seg til angående evt reklamasjon og service. Min erfaring i alle fall. Begge butikkene du nevner har vel prismatch sist jeg sjekket. Virkelig super vogn forresten. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Takk for svar ☺ jo, det er det jeg også lurer litt på. Lettere med reklamasjon hvis noe skulle skje. Men er usikker på om jeg vil betale så mye mer for det 😉 Har god erfaring med jollyroom på andre reklamasjoner hvertfall ☺ Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f Du betaler jo nøyaktig det samme om du bruker prismatch :-) Men super vogn uansett hvor du kjøper den. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Prismatch? ☺ Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #12 Skrevet 27. februar 2016 Er det ikke greit å kjøpe den i butikk, lettere å forholde seg til angående evt reklamasjon og service. Min erfaring i alle fall. Begge butikkene du nevner har vel prismatch sist jeg sjekket. Virkelig super vogn forresten. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Takk for svar ☺ jo, det er det jeg også lurer litt på. Lettere med reklamasjon hvis noe skulle skje. Men er usikker på om jeg vil betale så mye mer for det 😉 Har god erfaring med jollyroom på andre reklamasjoner hvertfall ☺ Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f Du betaler jo nøyaktig det samme om du bruker prismatch :-) Men super vogn uansett hvor du kjøper den. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Prismatch? ☺ Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f Ja.... Om du kan dokumentere at en annen butikk/nettbutikk har lavere pris på identisk produkt, får du det til samme pris. De (Barnas Hus og Babyshop) kaller det prismatch. Anonymous poster hash: 081e2...cf4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #13 Skrevet 27. februar 2016 Er det ikke greit å kjøpe den i butikk, lettere å forholde seg til angående evt reklamasjon og service. Min erfaring i alle fall. Begge butikkene du nevner har vel prismatch sist jeg sjekket. Virkelig super vogn forresten. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Takk for svar ☺ jo, det er det jeg også lurer litt på. Lettere med reklamasjon hvis noe skulle skje. Men er usikker på om jeg vil betale så mye mer for det 😉 Har god erfaring med jollyroom på andre reklamasjoner hvertfall ☺ Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f Du betaler jo nøyaktig det samme om du bruker prismatch :-) Men super vogn uansett hvor du kjøper den. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Prismatch? ☺ Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f Ja.... Om du kan dokumentere at en annen butikk/nettbutikk har lavere pris på identisk produkt, får du det til samme pris. De (Barnas Hus og Babyshop) kaller det prismatch. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Så nettopp på jollyroomlinken din, det står at vogna ikke er på lager. Da gjelder ikke «prismatch» selvfølgelig. Anonymous poster hash: 081e2...cf4
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #14 Skrevet 27. februar 2016 Er det ikke greit å kjøpe den i butikk, lettere å forholde seg til angående evt reklamasjon og service. Min erfaring i alle fall. Begge butikkene du nevner har vel prismatch sist jeg sjekket. Virkelig super vogn forresten. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Takk for svar ☺ jo, det er det jeg også lurer litt på. Lettere med reklamasjon hvis noe skulle skje. Men er usikker på om jeg vil betale så mye mer for det 😉 Har god erfaring med jollyroom på andre reklamasjoner hvertfall ☺ Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f Du betaler jo nøyaktig det samme om du bruker prismatch :-) Men super vogn uansett hvor du kjøper den. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Prismatch? ☺ Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f Ja.... Om du kan dokumentere at en annen butikk/nettbutikk har lavere pris på identisk produkt, får du det til samme pris. De (Barnas Hus og Babyshop) kaller det prismatch. Anonymous poster hash: 081e2...cf4 Aha, det visste jeg ikke at de hadde ☺ da får jeg følge med etter hvert når vognen kommer inn igjen (om de har samme pris da såklart)☺😊 Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #15 Skrevet 27. februar 2016 Ville også vurdert babyjogger city mini GT hvis jeg var deg. Veldig lik city elite, litt mindre (men like bra hjul), og lettere. Vi har den som eneste vogn, er fin både på grus, i gjørme og i snø. Anonymous poster hash: 79cb8...1aa Takk for svar ☺ Jeg har sett på den også, men det står at maksvekt er 20 kg, og jeg har en relativt stor 1 åring. Tror at den elite kan vare helt til han ikke trenger vogn mer, men er usikker på om han overstiger 20 kg før han slutter med vogn. Han er veldig lang også, så kanskje best med den som er større? Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f City mini GT har 30 kg som maksgrense! Det står blant annet på nettsidene til babyjogger kanskje du tenker på en annen vogn? Evt city mini (altså ikke GT). Mini GT kan fint brukes fram til de er 4 år. Anonymous poster hash: 79cb8...1aa
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2016 #16 Skrevet 27. februar 2016 Ville også vurdert babyjogger city mini GT hvis jeg var deg. Veldig lik city elite, litt mindre (men like bra hjul), og lettere. Vi har den som eneste vogn, er fin både på grus, i gjørme og i snø. Anonymous poster hash: 79cb8...1aa Takk for svar ☺ Jeg har sett på den også, men det står at maksvekt er 20 kg, og jeg har en relativt stor 1 åring. Tror at den elite kan vare helt til han ikke trenger vogn mer, men er usikker på om han overstiger 20 kg før han slutter med vogn. Han er veldig lang også, så kanskje best med den som er større? Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f City mini GT har 30 kg som maksgrense! Det står blant annet på nettsidene til babyjogger kanskje du tenker på en annen vogn? Evt city mini (altså ikke GT). Mini GT kan fint brukes fram til de er 4 år. Anonymous poster hash: 79cb8...1aa Å, sier du det?😀☺ Kanskje jeg så på den som heter kun mini, har sett på så mange typer vogner i kveld at det kanskje har gått litt i surr 😄😉 Får se litt mer i morgen tenker jeg😀😀 Anonymous poster hash: 8b2b1...e7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå