Gå til innhold

Dere som blir alene: hvordan får dere kjøp dere bolig? 😳

Anbefalte innlegg

Jeg bor i et av de billigste områder å kjøpe bolig i. Jeg kan få en enebolig for rundt 1,5 mill og har egenkapital på ca 500 000. Inntekten er på 450 000 og jeg har tre barn i barneskolen.

Ingen av bankenes lånekalkulatorer mener jeg kan betjene et lån?! Hvordan i alle dager skal jeg da kunne flytte??

Anonymous poster hash: 77bfb...f95

Fortsetter under...

Drit i kalkulatorene. Du må snakke med banken ☺

Ok... Ble skikkelig lei meg jeg nå og begynte å lure på hva i alle dager jeg har gjort galt! For mange unger, lav inntekt... Trodde jeg var rimelig gjennomsnittelig 😁

Hi

Drit i kalkulatorene. Du må snakke med banken ☺

Ok... Ble skikkelig lei meg jeg nå og begynte å lure på hva i alle dager jeg har gjort galt! For mange unger, lav inntekt... Trodde jeg var rimelig gjennomsnittelig 😁

Hi

Neida. Avtal møte med noen banker. Hus får du nok helt sikkert kjøpt. Problemet er ofte at barnebidrag og barnetrygden ikke blir regnet med for det er jo ikke reel inntekt.

Tja, jeg vil tro at med den EK og den inntekten så burde du få et lån på ca en mill til å kjøpe deg hus. Ikke vanlig å ha så mye som 1/3 i EK, det er veldig bra!

Snakk med banken. Det vil nok ordne seg :) Drit i de kalkulatorene!

Anonymous poster hash: 45a9a...167

Tja, jeg vil tro at med den EK og den inntekten så burde du få et lån på ca en mill til å kjøpe deg hus. Ikke vanlig å ha så mye som 1/3 i EK, det er veldig bra!

Snakk med banken. Det vil nok ordne seg :) Drit i de kalkulatorene!

Anonymous poster hash: 45a9a...167

De kan jo ikke være helt gode? 😳 La til mannen for moroskyld for å se hva de da sier. Joda, tilsammen kan vi låne 5,5 mill 😳 Må være han som kan få det alene da 😂

Huff, må nesten gå i banken osv før jeg tar den store samtalen da 😔 Det er litt kjipt

Hi

Annonse

Jeg er enslig mor til 2, inntekt på 300 000, hadde egenkapital på 700 000, og fikk lån på 1,3 mill. Så gå i banken og hør, du får helt sikkert lån.

Anonymous poster hash: aa2aa...5b0

Jeg har boliglån på 2,2 millioner og inntekt som deg. Huset er verdt nesten dobbelt så mye da, så banken har jo full sikkerhet for pengene sine. Du må snakke med banken. 

Anonymous poster hash: cc4e9...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...