Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Stadig plaget... Har du tips? Alle tips mottas med takk Anonymous poster hash: 2ba02...199
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Spør legen din om å få Hiprex på blå resept. Det hjalp meg enormt! Anonymous poster hash: caddf...1b0
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Kutt alt av sukker! Unngå andre raske karbohydrater! Ta gode tarmbakterier og andre ting som bygger opp og/eller støtter immunforsvaret, f.eks. D-vit., Immiflex m.m. Ta tranebærkapsler som også inneholder d-mannose. Og tenk langsiktig, det tar tid å bygge opp igjen immunforsvaret og stabilisere det. Anonymous poster hash: 65aab...6e1
&KJ& Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 D-mannose kapsler, selges ihverfall på iherb.com. Skyller ut bakteriene på en måte, og er det mest effektive jeg har vært borti etter mage år med uvi. Har klart meg lenge uten antibiotika nå.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 -ikke stringtruser -kun bomullstruser -ikke frys på beina eller rumpe, bruk ullsokker og jakke som rekker nedenfor baken -tiss etter sex -bruk bleket dopapir (ikke det brune billige) -spis og drikk minst mulig sukker -drikk mye vann, gjerne vann med mye sitron om du kjenner det begynner -ikke drikk juice, det gjør det verre pga mye sukker -tranebær kan ha forebyggende effekt Anonymous poster hash: bf97f...502
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Tusen takk for gode råd 👍👍 Anonymous poster hash: 2ba02...199
3 i april Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Jeg vasker meg nedentil med utlandet edikk. Funker som bare det mot sopp I vertfall. Jeg har verken hatt sopp , kløe , eller urinveisinfeksjon siden sommeren 2012..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 Kutt alt av sukker! Unngå andre raske karbohydrater! Ta gode tarmbakterier og andre ting som bygger opp og/eller støtter immunforsvaret, f.eks. D-vit., Immiflex m.m. Ta tranebærkapsler som også inneholder d-mannose. Og tenk langsiktig, det tar tid å bygge opp igjen immunforsvaret og stabilisere det. Anonymous poster hash: 65aab...6e1 Jeg har faktisk gått på tranebær kapsler en stund Anonymous poster hash: 2ba02...199
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 Jeg vasker meg nedentil med utlandet edikk. Funker som bare det mot sopp I vertfall. Jeg har verken hatt sopp , kløe , eller urinveisinfeksjon siden sommeren 2012.. Så pass. Vanlig eddik utblandet? Anonymous poster hash: 2ba02...199
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 Det aller viktigste er å tisse etter sex! Drikk et glass vann og ta tranebær hver kveld før du legger deg. Anonymous poster hash: 6d8b5...ee5
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #11 Skrevet 28. februar 2016 Det aller viktigste er å tisse etter sex! Drikk et glass vann og ta tranebær hver kveld før du legger deg. Anonymous poster hash: 6d8b5...ee5 Tisse etter sex gjør jeg alltid Men får lettere problemer når sambo er i nærheten av anus.. Han elsker det. Og det liker ikke jeg Og jeg kan så absolutt ikke fryse få blir jeg også syk Anonymous poster hash: 2ba02...199
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #12 Skrevet 28. februar 2016 Jeg hadde en venninne som var svært plaget av uvi. Hun fulgte alle gode råd, prøvde alt av reseptmidler og kosttilskudd. Så ble det slutt mellom hun og kjæresten. Uvi stoppet. Hun trodde det var pga manglende sex. Hun ble sammen med ny mann. Ingen uvi. Gynekologen mente hun var "allergisk" mot eksen. At dere underlivsmiljøer ikke passet sammen.. Anonymous poster hash: 02348...bc7
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #13 Skrevet 28. februar 2016 Kutt ut alt av alkohol! Alkoholholdige drikker kan dessverre framprovosere urinveisinfeksjoner.. Selv kan jeg ikke ta et halvt glass vin engang uten å slite med påbegynnende uvi etterpå... Har fått denne sammenhengen bekreftet hos lege. Anonymous poster hash: 508e5...f64
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #14 Skrevet 29. februar 2016 Alt av det som er sagt hjelper ikke meg. Jeg er stadig plaget siden jeg var liten. Et blitt tatt ct av bekken og urinveier og det er ingen anatomiske feil der. Legen bare klør seg i hodet og kan ikke hjelpe meg. Har fått 10 reit på resept slik jeg ikke trenger å dra til legekontoret hver gang jeg kjenner det. Kjenner jeg antydninger går jeg på antibiotika. Tranebær og drikke juice som galning hjelper meg ikke. Jeg er enda ikke resistent for antibiotikaene jeg tar. *bank i bordet* Alle 10 gangene jeg har uvi i året skyldes det ecoli. Ikke skjønner jeg. Tørker meg godt etter nr 2. Tom med asan serviett, just in case. MEN nå vasker jeg meg grundig før sex. Ikke slik at vi har analsex, men penisen kan liksom "sveise" forbi anusområdet. Få litt bakterier som deretter blir ført mot vagina. Etter jeg har begynt med dette har jeg ikke hatt uvi nå på 8 mnd! Anonymous poster hash: 8869c...a13
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #15 Skrevet 29. februar 2016 Kutt ut alt av alkohol! Alkoholholdige drikker kan dessverre framprovosere urinveisinfeksjoner.. Selv kan jeg ikke ta et halvt glass vin engang uten å slite med påbegynnende uvi etterpå... Har fått denne sammenhengen bekreftet hos lege. Anonymous poster hash: 508e5...f64 Er det virkelig sant? Det er jo utrolig 😨 Takk for tips Anonymous poster hash: 2ba02...199
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #16 Skrevet 29. februar 2016 Alt av det som er sagt hjelper ikke meg. Jeg er stadig plaget siden jeg var liten. Et blitt tatt ct av bekken og urinveier og det er ingen anatomiske feil der. Legen bare klør seg i hodet og kan ikke hjelpe meg. Har fått 10 reit på resept slik jeg ikke trenger å dra til legekontoret hver gang jeg kjenner det. Kjenner jeg antydninger går jeg på antibiotika. Tranebær og drikke juice som galning hjelper meg ikke. Jeg er enda ikke resistent for antibiotikaene jeg tar. *bank i bordet* Alle 10 gangene jeg har uvi i året skyldes det ecoli. Ikke skjønner jeg. Tørker meg godt etter nr 2. Tom med asan serviett, just in case. MEN nå vasker jeg meg grundig før sex. Ikke slik at vi har analsex, men penisen kan liksom "sveise" forbi anusområdet. Få litt bakterier som deretter blir ført mot vagina. Etter jeg har begynt med dette har jeg ikke hatt uvi nå på 8 mnd! Anonymous poster hash: 8869c...a13 Så bra at det har hjulpet for deg 👍👍 Og jeg er sikker på at det er det som er problemet hos meg også Så lenge jeg har sex sliter jeg med uvi. Gjelder alle partnere jeg har hatt. Er nok ecoli. Jeg kan heller ikke intim barbere Anonymous poster hash: 2ba02...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå