Gå til innhold

Plutselige smerter i hofteleddet. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

I morges opplevde jeg plutselige smerter i hofteleddet. Det har blitt verre utover dagen og nå klarer jeg nesten ikke å gå vanlig fordi det gjør så vondt. Noen som har opplevd dette og vet hva det kan komme av?

Anonymous poster hash: ea870...057

Fortsetter under...

Gravid? Bekkenløsning eller låsning...

Ellers så plages jeg med hoftesmerter grunnet en revmatisk diagnose. Men jeg har smerter som kommer og går i mange andre ledd også, så ville ikke bekymret meg for noe i den retningen😊

Anonymous poster hash: 4bfbd...553

Ikke gravid nei og har heldigvis heller ikke andre leddsmerter. Men takk for hjelp:) Hvordan vil en låsning føles? Det er ikke vondt å bevege foten frem og tilbake. Smertene kommer når jeg belaster foten.

Stram hofteleddsbøyer kan gi slike smerter, samme kan innimellom stram setemuskulatur (ofte en kombinasjon av de to).

Ellers kan låsninger i bekkenet også gi slike smerter.

Ta en tur til kiropraktor over helgen om det ikke gir seg. Google tøyning + hoftebøyer så finner du tøyninger for hoftebøyeren.

Anonymous poster hash: 93608...115

Stram hofteleddsbøyer kan gi slike smerter, samme kan innimellom stram setemuskulatur (ofte en kombinasjon av de to).

Ellers kan låsninger i bekkenet også gi slike smerter.

Ta en tur til kiropraktor over helgen om det ikke gir seg. Google tøyning + hoftebøyer så finner du tøyninger for hoftebøyeren.

Anonymous poster hash: 93608...115

Takk for tips! Det skal jeg prøve:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...