Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Vært på badeland idag, observert utrolig mye rart badetøy! Badedrakt "kjole" og mange bruker hipstertruser eller badedrakt med bein. Ser ut til at mange tror de skjuler seg, istedenfor å fremheve sine gode sider. Bare nysgjerrig😊 Anonymous poster hash: a5262...fe9
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 For øyeblikket svart badedrakt med ammeåpning Ellers foretrekker jeg vanlig badedrakt i svømmehall, men bruker bikini på stranden. Anonymous poster hash: 5b390...b59
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Jeg har en badedrakt som har "band" under puppene og litt bikinifasong over puppene, noe som gjør at de ikke blir klemt flate. Den er litt kjerring, men jeg føler meg vel i den. Og jeg er for så vidt enig med deg i at man heller legger mer merke til badedrakter med bein/skjørt eller hva det nå måtte være. Men så lenge de som går med den føler seg mest komfortabel i en sånn (som jeg gjør i min), så spiller det vel ingen rolle. Anonymous poster hash: cbd4a...5af
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Denne bikinioverdelen, med underdelen som er avbildet sammen med den på bilde. http://www.timarco.com/no/sloggi/bad/bikinier/sloggi-swim-midnight-flower-ctow-big?colid=112 http://www.timarco.com/no/sloggi/bad/bikinier/sloggi-swim-midnight-flower-midi?colid=112 Overdelen har jeg fordi den er laget for litt større byste og sitter veldig pent. Underdelen har jeg fordi den også sitter veldig fint, er ikke for stram rundt livet så den lager bilring over men sitter likevel godt og sklir ikke ned når du herjer i vannet. Anonymous poster hash: 3f4b6...dc3
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 I svømmehallen Adidas. Vanlig badedrakt uten skjørt, hipster eller lange armer. På stranda på ferie, minst mulig bikini for mest mulig farge. Altså så liten den kan være uten at det er ekkelt eller særdeles oppsiktsvekkende 😛
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Jeg har en badedrakt som har "band" under puppene og litt bikinifasong over puppene, noe som gjør at de ikke blir klemt flate. Den er litt kjerring, men jeg føler meg vel i den. Og jeg er for så vidt enig med deg i at man heller legger mer merke til badedrakter med bein/skjørt eller hva det nå måtte være. Men så lenge de som går med den føler seg mest komfortabel i en sånn (som jeg gjør i min), så spiller det vel ingen rolle. Anonymous poster hash: cbd4a...5af Utenom badehall/badeland bruker jeg bikini, føler meg mest vel i bikini. Har denne bikinien her : https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/3c/d2/70/3cd27051256c595d554318f258d9b2c3.jpg Anonymous poster hash: cbd4a...5af
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Sist jeg hadde på meg badetøy (sommeren 2014) var det en hold-in badedrakt og en bikini med truse med litt høyt liv og drapert bh i str 70J! Har altså enorme pupper og mage, og hater badetøy. Nå er jeg i tillegg høygravid, så tviler på det blir badetøy denne sommeren heller. Anonymous poster hash: b4d89...052
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 Jeg bruker en fin mønstret bikini, helt vanlig bikinitype. Anonymous poster hash: 4eb46...aa5
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 Jeg er nok av de rare jeg da, i følge deg. Jeg bruker en badedrakt med skjørt. Har også noen 60-tallsinspirerte drakter. Jeg tror ikke jeg dekker til noe dog. Det er ikke derfor jeg bruker dem. Anonymous poster hash: 793d4...375
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 Det jeg stusset over er vell ikke at folk er rare, men at de hadde sett både mettere og bedre ut med en enkel/vanlig badedrakt med feks hold-in. Tenker at mange burde gått og fått råd i feks en undertøysbutikk så de kunne være stolte av de frodige kroppene sine enn å prøve å gjemme seg. Og er slanke damer som også burde fått noen tips når puppene skvulper i helt feil overdeler. Derfor jeg lurte hva folk bruker og hvorfor. Anonymous poster hash: a5262...fe9
*piami* Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 Jeg har en veldig fin naturlig slank kropp.. Ingen ting å sjule. Men i svømmehall/badeland bruker jeg hipstertruser/badeshorts og en badetopp. Har fått det for meg at det ser mest naturlig ut å være litt tildekt når jeg er der for å leke med barna. Men på stranda bruker jeg gjerne en sexy bikini 😊
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2016 #12 Skrevet 26. februar 2016 Jeg har en fin 60-talls inspirert til bruk når jeg er i basseng eller strand på ferie. Blå med draperinger som gir fin timeglass fasong. Når jeg trener bruker jeg en fra Arena med ben, bånd under bysten og justerbare skulderstropper. Denne er kanskje ikke like flatterende men den glir ikke opp, inn mellom rumpeballene eller flasher pupper under hurtig svømming og vendinger. Anonymous poster hash: 96118...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå