Gå til innhold

Hvilken såpedispenser har dere? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha en fin en som pynter opp litt. Hvor ofte vasker dere såpedispenseren?

Anonymous poster hash: a55e1...176

Fortsetter under...

Skrevet

Vipp. Fikk den for å abonnere på et blad :-P Ville aldri ha kjøpt den hvis ikke, men når jeg likevel har den, står den nå framme. Da kan folk i tillegg tro jeg er en snobb ;-)

Anonymous poster hash: a4786...f25
Skrevet

Har hatt forskjellige, men har komt til at alle som ein er grisete. Kjøper såpe i eingongsdispenser og tek av etikettane for at den skal bli litt finare. Brukar Palmolive Magic Softness eller naturelle, fordi dei ser best ut (les: er transparente).

Skrevet

Jeg har fra Lene Bjerre.

Anonymous poster hash: 40e11...76e

Annonse

Skrevet

Denne

Anonymous poster hash: 40e11...76e

post-42-29666_thumb.jpeg

Skrevet

Jeg har hatt mange fine i glass, men de har knust alle sammen så jeg kuttet ut for å slippe at barna skar seg. Bruker den som følger med såpa

Skrevet

Vi har en med bevegelsedsensor, kjøpt på Jernia. Den er genial! Man slipper å ta på den, veldig renslig altså. Og alle som kommer på besøk synes den er smart. Den er liten og nett selv om den har bevegelsessensor, veldig stilig

Anonymous poster hash: 8253a...1db

Skrevet

Jeg (ikke HI) vil gjerne ha en fin såpedispenser som lager skum av såpa, slik noen engangspumpeflasker gjør. Tar gjerne imot tips😊

Anonymous poster hash: 39467...0e8

Skrevet

Jeg (ikke HI) vil gjerne ha en fin såpedispenser som lager skum av såpa, slik noen engangspumpeflasker gjør. Tar gjerne imot tips😊

Så slike på jernia i forskjellige farger

Anonymous poster hash: 1788c...b5f

Skrevet

Palmolive, det var salg på håndsåpe. Pleier å ha lano. 😳

Anonymous poster hash: c0ff0...816

Annonse

Skrevet

Har vipp både flere og flere steder, har ønsket meg og kjøpt selv over flere år. Den passer godt inn i interiøret vårt, og gir meg en følelse av at den er eksklusiv og av god kvalitet. Har hatt en del dispensere og byttet relativt ofte, men det frister ikke å bytte etter at jeg fikk den første fra vipp i hus. Vil si det samme om søppelbøttene, dobørstene, toalettrulleholderne, nalen, kjøkkenrullholderen osv. Vasker dispenseren hver gang den er tom og må ha påfylling, det er ikke så ofte. Vasker nesten daglig oppå trykkplata eller hva man kaller det der man presser for å få såpen ut. Latterlig pris på det merket, men tenker man å ha det lenge, synes jeg det er verdt det. 

Skrevet

Er selv på leting etter skumsåpedispenser, for å få ned forbruket av såpe. Har sett på den på www.coolstuff.no, men ikke bestemt meg for om den er verdt pengene.

Skrevet

Har en med sensor som jeg kjøpte på Coop obs.helt genial og ser helt grei ut

Skrevet

Men finnes kombinasjonen av sensor, skum og pent design? 😍😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...