Gå til innhold

Noen som har peiling på drømmetydning? :) Drømmer ofte om det samme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er om bjørner! Enten blir jeg jaget, eller noen rundt meg blir jaget og noen ganger tatt av bjørnen..I morges etter at kjæresten gikk på jobb, sovnet jeg og drømte om en svær, skummel og rask bjørn som jagde meg, rev ned dører og kom etter meg opp på taket! Også våknet jeg :)

Jeg skjønner bare ikke hvorfor disse bjørnene hele tiden dukker opp, jeg har begynt å ha bjørn i hode hele dagen :P

Anonymous poster hash: c224a...0aa

Fortsetter under...

Skrevet

Å drømme at du blir forfulgt eller angrepet av en bjørn, betegner aggresjon, overveldende hindringer og konkurranse. Du kan finne deg selv i en truende situasjon.Alternativt bærer symbolisere syklus av liv og død og fornyelse. Det kan signal av frist for introspeksjon og tenkning.

Anonymous poster hash: 19e31...0a0
Skrevet

Jeg har ofte i perioder drømt om å bli jaget av store dyr, sånn som deg. Den gang det pågikk tenkte jeg det var seksuelle drømmer, på sitt vis. Altså styrken, rovdyret, jakten. Maskulinitet.

Anonymous poster hash: 913a4...ba2

Skrevet

Bjørn symboliserer kraft og styrke. Den jager deg og du føler redsel for den kan symbolisere  at du frykter din egen styrke og kraft, eventuelt innestengt sinne.

Bare du selv kan vite svaret :)

Skrevet

Hvis en bjørn løper etter deg betyr dette at du kan komme til å tape penger. En bjørn kan også symbolisere en rival innen kjærlighetslivet. Klatrer bjørnen vil du gjøre det bra.

Skrevet

Min erfaring (ikke drømmetyder!) er at det er følelsen jeg har i drømmen som er "viktig", ikke selve innholdet. Så om jeg føler meg f.eks maktesløs i en drøm, så kan det lett relateres til noe i det virkelige liv jeg føler jeg ikke har "kontroll" over. 

Anonymous poster hash: 1f4ac...52d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...