Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Hvordan fungerer egentlig det? Si min kredittgrense er på 40 000 kr, da står det på en måte at det er mitt beløp på kredittkortet. Hvis jeg returnerer varer til en nettbutikk, som setter pengene tilbake på mitt kredittkort, for 1000 kr, har jeg da plutselig 41 000 kr? Eller hvis jeg har 1800 kr utestående når pengene blir refundert, betales da 1000 kr av restbeløpet ned? Hvordan er det der? Anonymous poster hash: 8d077...7c1
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Det blir som en innbetaling. Er kortet ditt i null, så får du en tusenlapp ekstra inn på kortet ditt, da kan du bruke 41.000. Det er litt misvisende at det står et minus forran pluss beløp på kredittkort, men det er ikke minus, det er pluss. Jeg pleier å fylle på kredittkort, så jeg får foredelene, uten at jeg er på minus. Nå har jeg faktisk 1.800,- i pluss på kortet mitt, så snart skal jeg fylle på igjen, så jeg kan handle mer. Anonymous poster hash: ecea7...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå