Gå til innhold

stavanger konserthus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor langt det er dit fra Stavanger sentrum? Skal på konsert med min datter, kommer med kystbussen fra Haugesund. Må jeg ta buss/taxi for å komme dit?

Anonymous poster hash: f83e7...040

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da finner du ut hvor bussen din stopper, taster inn denne adressen samt konserthuset adresse i en kartapp, så ser du. Kartapper finnes i utallige versjoner på nett. Hvor vanskelig kan det være?

Anonymous poster hash: fd5df...9a3

Skrevet

Det ligger 3 min å gå fra sentrum. Veldig lett å finne frem

Anonymous poster hash: 31d3d...fe1

Skrevet

Trur dere det er mulig å finne parkering om en kjem 30-40 minutt før? Er det i nærheten av det lille vannet?

Anonymous poster hash: bfa5d...fec

Skrevet

Trur dere det er mulig å finne parkering om en kjem 30-40 minutt før? Er det i nærheten av det lille vannet?

Anonymous poster hash: bfa5d...fec

Det er parkering der oppe, men det er mye parkering i byn også om det ikke skulle være ledig. Er du kjent i byen?

Om du vet hvor colorline båtene gikk fra før- så er det rett der.

I forhold til breiavannet som du snakker om er det ca 3 min å gå derfra.

Anonymous poster hash: 31d3d...fe1

Skrevet

Du kan parkere på bjergsted. Det er 2 min å gå fra parkeringen. Ellers tror jeg de har parkeringshall. Du kan jo også parkere på et parkeringshus i sentrum og gå bort? Det ligger så og si i sentrum. Kommer du med kystbussen stopper dere nok på byterminalen . Derfra går du isåfall til sentrum, ned til kaien og følger den helt til konserthuset. Du ser konserthuset fra kaien 😉 Kos dere..

Anonymous poster hash: 7d184...ca5

Skrevet

Konserthuset ligger i Bjergsted, som ligger rett utforbi Gamle Stavanger. Det er like ved kaien, umulig å gå glipp av om du går utover langs kaien fra Breiavatnet (det lille vannet). Jeg ville beregnet 10 min minst på å gå utover. Det blir alltid informert om at det kan være vanskelig å finne parkering, kanskje du kan parkere i sentrum, f.eks. oppå Jernbanelokket eller ved posten, og gå bort?

Håper dere får en fin dag med konsert i Stavanger! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...