Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Noen som vet hvor langt det er dit fra Stavanger sentrum? Skal på konsert med min datter, kommer med kystbussen fra Haugesund. Må jeg ta buss/taxi for å komme dit? Anonymous poster hash: f83e7...040
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Da finner du ut hvor bussen din stopper, taster inn denne adressen samt konserthuset adresse i en kartapp, så ser du. Kartapper finnes i utallige versjoner på nett. Hvor vanskelig kan det være? Anonymous poster hash: fd5df...9a3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Det ligger 3 min å gå fra sentrum. Veldig lett å finne frem Anonymous poster hash: 31d3d...fe1
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Trur dere det er mulig å finne parkering om en kjem 30-40 minutt før? Er det i nærheten av det lille vannet? Anonymous poster hash: bfa5d...fec
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Trur dere det er mulig å finne parkering om en kjem 30-40 minutt før? Er det i nærheten av det lille vannet? Anonymous poster hash: bfa5d...fec Det er parkering der oppe, men det er mye parkering i byn også om det ikke skulle være ledig. Er du kjent i byen? Om du vet hvor colorline båtene gikk fra før- så er det rett der. I forhold til breiavannet som du snakker om er det ca 3 min å gå derfra. Anonymous poster hash: 31d3d...fe1
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Du kan parkere på bjergsted. Det er 2 min å gå fra parkeringen. Ellers tror jeg de har parkeringshall. Du kan jo også parkere på et parkeringshus i sentrum og gå bort? Det ligger så og si i sentrum. Kommer du med kystbussen stopper dere nok på byterminalen . Derfra går du isåfall til sentrum, ned til kaien og følger den helt til konserthuset. Du ser konserthuset fra kaien 😉 Kos dere.. Anonymous poster hash: 7d184...ca5
Gjest ronja5 Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 Konserthuset ligger i Bjergsted, som ligger rett utforbi Gamle Stavanger. Det er like ved kaien, umulig å gå glipp av om du går utover langs kaien fra Breiavatnet (det lille vannet). Jeg ville beregnet 10 min minst på å gå utover. Det blir alltid informert om at det kan være vanskelig å finne parkering, kanskje du kan parkere i sentrum, f.eks. oppå Jernbanelokket eller ved posten, og gå bort? Håper dere får en fin dag med konsert i Stavanger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå