Gå til innhold

Tar dere folsyre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

... Fordi jeg noen ganger har glemt å ta de. Av og til.. Har tenkt at det kanskje har vært litt dumt. Men tar kanskje 6 ganger i uken. Men plutselig glemmer man..

Trodde også de fleste sluttet å ta det etter 12 uker. Folsyre er ikke noe man bør ta hvis det ikke er nødvendig, sa legen. (Etter 12 uker) og hvis man ikke er gravid. Kun i 1 trimester.

Anonymous poster hash: a6cee...2af

Du skal begynne med folsyre i god tid før du er gravid og til minst 12 uker ut i svangerskapet. Å ta det lenger er bare positivt, det er viktige vitaminer uansett. Om du har glemt en eller to ganger går sikkert fint, men det er helt klart viktig å ta. Oppbevar de på badet sammen med sminken. Det gjør jeg, og da glemmer jeg det aldri.

Anonymous poster hash: b07fb...f2c

Tror ikke det gjør noe om du glemmer en dag. Det er viktigest litt før svangerskapet og de første 12 ukene, men det er anbefalt å ta hele svangerskapet. Jeg kommer til å ta minst 12 uker og så bruke opp boksen.

Anonymous poster hash: 8206e...bd6

Begynte lenge før jeg ble gravid, bruker denne http://angelsounds.no/produkt/helsekost/bio-folin-folsyre-folat-400mcg-180-tabletter, har aldri tatt tilskudd før men nå er jeg superfokusert. Skjønner hvor viktig dette er.

Anonymous poster hash: d4667...28a

Jeg begynte på folsyre da vi startet prøvinga, og fortsatte til jeg var 12 uker. Etter det har heg tatt multivitamin som inneholder litt folsyre. Tar i tillegg tran og de siste ukene magnesium pga urolige føtter og kramper i leggene om natta. Er 22+1 i dag😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...