GĂ„ til innhold

Baby og basseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal pÄ hotell i Sverige i helga der det er basseng, sÄ tenkte Ä bade med baby pÄ 3 mnd, har de no slags badering til sÄ smÄ barn?:)

Anonymous poster hash: 91e1d...de4

Fortsetter under...

Skrevet

Aner ikke. Jeg kjÞpte en nÄ som jeg skulle ha til min pÄ 8 mnd, oppdaget etterpÄ at den var for 12-18 mnd...

Anonymous poster hash: 854e7...8f6

Skrevet

Badeslynge👍

Anonymous poster hash: e82b9...ff9

Skrevet

En 3 mnd gammel baby bĂžr vel helst ikke bade i vanlig basseng-temperatur uansett?

Anonymous poster hash: cb63d...14e

Skrevet

En 3 mnd gammel baby bĂžr vel helst ikke bade i vanlig basseng-temperatur uansett?

Ikke det? đŸ˜¶ For kaldt da?

Skrevet

Det gÄr sÄ fint. Men ikke bad for lenge. Babyen sier klart fra hvis hun blir kald.

Anonymous poster hash: ed7e3...cea

Annonse

Skrevet

Det gÄr sÄ fint. Men ikke bad for lenge. Babyen sier klart fra hvis hun blir kald.

Okei â˜ș Takk :)

Skrevet

Okei â˜ș Takk :)

Dersom det ikke er et basseng som er ekstra oppvarmet, type terapibasseng, sÄ kan ikke babyen vÊre uti sÊrlig lenge. Kanskje max 10-15 min. Og da mÄ du bevege barnet hele tiden for Ä fÄ friksjon og dermed varme. Ikke alle babyer gir beskjed nÄr de blir kalde.

Ha med hÄndkle helt til bassengkanten.

Anonymous poster hash: abb0e...272

Skrevet

Hva med Ă„ ta et kurs i babysvĂžmming...?

Du virker ikke veldig erfaren.

Anonymous poster hash: ff557...31f

Skrevet

Vanlig babysvÞm-temp er 34 grader. Du kan sikkert bade i lavere temp, men ikke lenge. Ja, det finnes badering for de minste, men det skal noe til Ä fÄ en pÄ 3 mnd til Ä bruke den pÄ matnyttig vis. Du mÄ jo holde og stÞtte uansett, sÄ ringen blir sannsynligvis bare i veien.

Bading med baby er kjempekos, men jeg ville helt klart foretrukket babysvĂžmming med kyndig instruktĂžr dersom dere ikke har gjort det fĂžr.

Skrevet

All babysvÞmming varer kort og er i oppvarmede helsebasseng. Vanlig bassengtemperatur blir altfor kaldt for en sÄ liten baby som bare har kjent badebaljetemperatur fÞr. Den kan kanskje klare seg ca 10 min fÞr den fryserfor mye, men hvilken glede har babyen av det?

Skrevet

Det er snakk om et hotellopphold, ikke en undervannsferie.

Klart babyen kan bÊre med Ä bade! Ikke baser pÄ badering, men hold barnet siden det ser ut til Ä vÊre en av de fÞrste turene i vann. La barnet ha hodet over vann hele tiden og ikke lek babysvÞmming med fokus pÄ egenberging.

De fleste barn sier tydelig i fra om det er for kaldt, men en halvtime er oftest nok om de ikke gjÞr det ogsÄ. De blir slitne uansett, sÄ begrens tiden.

Anonymous poster hash: f3fad...5a9

Skrevet

Jeg hadde ikle tatt en sÄ liten baby med i hotell basseng . De er kalde . Vi var nettopp pÄ hotell selv med yngste pÄ 15 mnd. Det var for kaldt for han , sÄ vi var i vannet i maks 5 min .

Anonymous poster hash: f8dc3...975

Annonse

Skrevet

Okei, takk for svar alle sammen 😉 Jeg tenkte jo ikke akkurat Ă„ bade i timesvis heller da, men bare kjenne litt pĂ„ vannet. Men de har ogsĂ„ badekar ved bassengene som vi kan fylle opp og bestemme temperatur der sĂ„ da fĂ„r vi heller gjĂžre det.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...