Gå til innhold

Er det vanskelig å få spinningskoene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klikket på sykkelen? Gruer meg 😂 er redde jeg skal fyke av?

Anonymous poster hash: ecf48...a4e

Fortsetter under...

Skrevet

Noen ganger... Men du kjenner når de sitter fast da :)

Bare kom litt før timen begynner, så kan du prøve litt først.

Plages du veldig kan du ta av skoen og klikke den på med hendene. Da er det lettere å skjønne hvordan du må gjøre det med beina ;)

Går nok bare fint :)

Anonymous poster hash: 9a774...189

Skrevet

Jeg slet med å få de av, det var pinlig, og det var nesten alltid ett problem, selv etter spinning 2 ganger i uken i ett år. Kjøpte nye sko og da gikk det lettere:)

Anonymous poster hash: 9603c...30c

Skrevet

Hvilke sko hadde du som det var vanskelig å få av? Jeg har northwave sko, men med slike fester under fra shimano eller noe.

Jeg har gått mye på spinning, men får vondt under foten av vanlige sko nå.

HI

Skrevet

Ikke no problem. Sett fremste delen av foten ned på pedalen og skyv så foten fremover - da klikker den rett på plass. Etter å ha gjort det noen ganger tenker du ikke på det lenger.. og bryr deg katta om du skulle bomme ;-)

Anonymous poster hash: 7153b...a0e

Skrevet

Har hatt problemer noen ganger, men gikk fint etter et par ganger. Spurte faktisk instruktør om hjelp en gang..

Anonymous poster hash: 6a7cf...3b8

Annonse

Skrevet

Har ikke opplevd at det er et utbredt problem. Men har opplevd at folk har kommet på time med nye spinningsko og ikke har montert på knotten. Så bare husk det først. Møt opp litt før og prøv deg frem eller spør instruktøren om hjelp.

Å spinne med spinningsko gjør treningsopplevelsen så mye bedre. Lykke til. Hilsen spinninginstruktør.

Anonymous poster hash: 24123...bb5

Skrevet

Nei, det er ikke vanskelig. Og med litt trening behøver du ikke å tenke over det.

Nå skal det sies at første gang jeg brukte mine så var det umulig å løsne de! Viste seg at butikken ikke hadde skrudd dem ordentlig fast! Så de snurret til siden. Måtte til slutt ta av skoene og få hjelp. Var litt flaut ;)

Anonymous poster hash: b0581...f30

Skrevet

Takk for alle svar. Skal gå med en venninne imorgen så hun hjelper meg om jeg ikke får det til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...